کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سه‌شنبه و چهارشنبه؛ زمان استیضاح 3 وزیر دولت در مجلس


کد خبر : ۴۷۲۰۳شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۵۱۲۱۵۸ بازدید

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی زمان استیضاح وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را روزهای ...

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی زمان استیضاح وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری اعلام کرد.

به گزارش ایران جیب از ایبِنا، بهروز نعمتی سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به روند استیضاح وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: استیضاح این ۳ وزیر در هفته گذشته از سوی هیات رییسه پارلمان اعلام وصول شد.

وی با اشاره به دستور کار صحن علنی مجلس در هفته جاری، افزود: استیضاح علی ربیعی، عباس آخوندی و همچنین محمود حجتی در دستور کار هفته جاری قوه مقننه قرار دارد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس با تاکید بر اینکه استیضاح این ۳ وزیر در جلسات علنی پارلمان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۲ و ۲۳ اسفند) برگزار می‌شود، تصریح کرد: جلسه  استیضاح علی ربیعی وزیر کار و عباس آخوندی وزیر راه به ترتیب در جلسه صبح و عصر جلسه علنی روز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند) و همچنین جلسه استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه علنی روز (چهارشنبه ۲۳ اسفند) برگزار می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها