کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یکی از موسسات مالی کاهش نرخ سود را نپذیرفته است


کد خبر : ۴۷۲۰شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲:۰۶۸۳۳۸ بازدید

یکی از موسسات مالی و اعتباری هنوز ابلاغ کاهش نرخ سود از سوی بانک مرکزی را نپذیرفته و همچنان با همان نرخ های قبلی و سود سپرده پرداخت می کند.

یکی از موسسات مالی و اعتباری به مشتریان جدید که به شعبات مراجعه می کنند نرخ های سود بالا را برای جذب نقدینگی تبلیغات می کنند. 

در حالی که از سیزدهم اردی بهشت ماه با ابلاغ بانک مرکزی به کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نرخ های سود جدید که حداکثر ۲۲ درصد برای سپرده های یکساله است پیشنهاد شد اما یکی از موسسات این نرخ ها را نپذیرفته است. 

یکی از مشتریان این موسسه در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: هنگامی که متوجه شدم نرخ سود کاهش یافته به دنبال موسسه بودم که نرخ بالا را پرداخت می کند. 

وی ادامه داد: به چند بانک و موسسه مراجعه کرده که همگی نرخ های جدید را اعلام کردم اما در کمال تعجب کارمند موسسه مالی و اعتباری "م" نرخ های سود بالایی را اعلام کرد. 

هنگامی که از وی پرسیدم چرا همه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری نرخ های خود را پایین آورده اند و شما همچنان نرخ بالا را پرداخت می کنید اعلام کرد بانک مرکزی ابلاغیه ای در این زمینه به ما نداده است. 

این در حالی است که بانک مرکزی کاعلا کرد کلیه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری موظف به اجرای بخشنامه کاهش نرخ سود بانکی هستند. 

ذکر این نکته نیز ضروری است که کارمند موسسه مالی و اعتباری "م" که هنوز نتوانسته مجوز دریافت کند حرف دروغی نزده و بانک مرکزی تنها به موسسات مالی و اعتباری مجاز و همچنین بانک ها نرخ های سود را اعلام کرده و این موسسه از نظر بانک مرکزی اصلا وجود خارجی ندارد و اگر نرخ ها را به این موسسه مجاز ابلاغ می شد معنای آن این بود که موسسه فوق به رسمیت شناخته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها