کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لغو پروازهای اتریش ایرلاین


کد خبر : ۴۷۱۰۰سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵:۲۳۲۵۸۵ بازدید

بیش از 140 پرواز شرکت هوایی اتریش ایرلاین لغو می‌شوند. تجمع دو روزه پرسنل پرواز دلیل لغو پروازهای این شرکت وابسته به لوفت‌هانزا اعلام ...
لغو پروازهای اتریش ایرلاینلغو پروازهای اتریش ایرلاین

بیش از 140 پرواز شرکت هوایی اتریش ایرلاین لغو می‌شوند. تجمع دو روزه پرسنل پرواز دلیل لغو پروازهای این شرکت وابسته به لوفت‌هانزا اعلام شده است. مدیریت شرکت این اقدام را "کاملا نامتناسب" خواند.

برف و سرما یا اعتصاب دلیل لغو پروازهای شرکت هوایی اتریش ایرلاین نیست، بلکه "تجمع دو روزه پرسنل پرواز" باعث لغو ۱۴۰ از مجموع ۵۷۰ پرواز این شرکت هواپیمایی در روزهای سه شنبه (۶ فوریه/ ۱۵ اسفند) و چهارشنبه خواهد بود.

به گفته یوهانس شوارتچ، سخنگوی سندیکای "ویدا" (Vida)، قرار است سه هزار و ۹۰۰ نفر از پرسنل پروازی اتریش ایرلاین عصر سه‌شنبه و صبح چهارشنبه برای گفتگو درباره " نتایج مذاکرات در زمینه افزایش حقوق" تجمع کنند.

در حال حاضر گفتگوهای نمایندگان سندیکا و شرکت هوایی اتریش ایرلاین بدون نتیجه قطع شده است.

این شرکت پیشنهاد افزایش ۲ و یک دهم درصد و یک بار پرداخت مبلغی معادل یک و چهار دهم درصد حقوق کارمندان به آن‌ها داده است. این پیشنهاد از سوی نمایندگان پرسنل پرواز رد شده است.

یوهانس شوارتچ می‌گوید :«با توجه به اینکه از سال ۲۰۱۲ هیچ افزایش حقوقی نداشته‌ایم، این پیشنهاد بیشتر شبیه یک طنز است.» او می‌افزاید: «همکاران ما دیگر حاضر نیستند بار صرفه‌جویی‌ها را بدوش بکشند. جو عمومی بسیار داغ شده و امکان اعتصاب منتفی نیست».

با توجه به اینکه در نتیجه این تجمع یک چهارم پروازهای شرکت لغو و ده هزار مسافر سرگردان می‌شوند، مدیریت ایرلاین این اقدام را "کاملا نامتناسب" خواند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها