کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ویژگی های گوشی جدید HTC لو رفت


کد خبر : ۴۷۰۷۵سه شنبه، ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰:۴۱۲۲۶۷ بازدید

شرکت اچ تی سی در سال 2018 گوشی جدیدی به نام یو 12 را عرضه می کند که از فناوری هایی مانند بازگشایی قفل از طریق چهره و برخی ...
ویژگی های گوشی جدید HTC لو رفتویژگی های گوشی جدید HTC لو رفت

شرکت اچ تی سی در سال 2018 گوشی جدیدی به نام یو 12 را عرضه می کند که از فناوری هایی مانند بازگشایی قفل از طریق چهره و برخی امکانات پیشرفته دیگر برخوردار است. به تازگی تصاویری از این گوشی در سایت های اینترنتی منتشر شده که نشان می دهد یو 12 دارای فناوری دوربین دوگانه نیز هست. دوربین های پشتی این گوشی به ترتیب 12 و 16 مگاپیکسلی هستند.

دوربین اصلی این گوشی به گونه ای طراحی شده که زوم کردن زیاد بر روی سوژه و تهیه تصاویر باکیفیت از چهره اشخاص را بدون از دست رفتن کیفیت ممکن می کند. البته هنوز جزئیات چندانی در این زمینه ارائه نشده است.

در این گوشی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم استفاده شده که برای بازکردن قفل گوشی با شناسایی چهره هم قابل استفاده است. پردازنده Snapdragon 845، نمایشگر 6 اینچی QHD+، 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3420 میلی آمپری و ضدآب بودن از جمله دیگر امکانات گوشی یادشده خواهد بود.

گوشی یو 12 که احتمالا با شبکه های نسل پنجم تلفن همراه نیز سازگاری دارد در آوریل در دسترس علاقمندان قرار می گیرد. قیمت این گوشی هنوز مشخص نیست./ فارس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها