کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

6 دلیل قانع کننده برای خرید سامسونگ گلکسی S9


کد خبر : ۴۷۰۲۲دوشنبه، ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸:۵۱۷۱۲۸ بازدید

گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سریع‌تر و هوشمندتر از نسل قبلی خود هستند و همچنین عکس‌های زیباتری را ثبت می‌کنند. اما شاید این گوشی‌ها ...
6 دلیل قانع کننده برای خرید سامسونگ گلکسی S96 دلیل قانع کننده برای خرید سامسونگ گلکسی S9

گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس سریع‌تر و هوشمندتر از نسل قبلی خود هستند و همچنین عکس‌های زیباتری را ثبت می‌کنند. اما شاید این گوشی‌ها مناسب شما نباشند. به همین خاطر برای کمک به تصمیم خرید یا عدم خرید این گوشی‌ها، نگاهی به مزایا و معایب این گوشی‌ها می‌اندازیم. با ما همراه باشید.


عکس‌های بهتر در نور کم

دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس از دیافراگم متغیر بهره می‌برند و کاربران می‌توانند گشودگی دیافراگم را به F/1.5 برسانند؛ کاری که موجب ورود ۲۸ درصد نور بیشتری می‌شود.

2kugy2vsg6b4kt7o7snz.jpg

دریافت نور بیشتر هم مساوی است با عکس‌های بهتر در محیط‌های کم‌نور. علاوه بر این، این دوربین با بهره‌گیری از حافظه‌ی اختصاصی، می‌تواند نویزهای عکس‌ها را هم کاهش دهد.
 



ضبط ویدیوی سوپر اسلوموشن

هر چیزی در حالت اسلوموشن جذاب‌تر است و گلکسی اس ۹ می‌تواند در رزولوشن ۷۲۰p ویدیوهایی با سرعت ۹۶۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. در بررسی‌های انجام‌شده، این مشخصه عملکرد بسیار خوبی داشته و کیفیت تصاویر ایجادشده هم فوق‌العاده محسوب می‌شوند.
 

tdtir42ve5mvgdpzhn5.jpg

علاوه بر این، این گوشی‌ها از قابلیت تشخیص حرکت هم بهره می‌برند که با تنظیم آن، در صورت بروز حرکت در قاب، فیلم‌برداری اسلوموشن آغاز می‌شود.
 



قابلیت‌های واقعیت افزوده‌ی جذاب

قابلیت‌های «بیکسبی ویژن» (Bixby Vision) در گلکسی اس ۹ بیشتر شده و حالا مجهز به انواع و اقسام امکانات جدید است. به‌عنوان مثال، با گرفتن دوربین به سمت یک منو به زبان دیگر، این هوش مصنوعی که از ۵۴ زبان پشتیبانی می‌کند، می‌تواند محتویات منوی مذکور را به‌سرعت ترجمه کند.
 

17r5h2br0f8mr2mb7wf.jpg


همچنین باید به قابلیت آرایش مجازی هم اشاره کنیم که می‌تواند انواع آرایش‌های مختلف را بر صورت کاربر اجرا کند.
 



کاهش حاشیه‌ها و روشن‌تر شدن نمایشگر

نمایشگر بی‌نهایت موجود در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس تقریبا لبه به لبه بود، اما حالا سامسونگ در گوشی‌های گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس حاشیه‌های این نمایشگر را کمتر از گذشته کرده است. چنین اقدامی موجب خوش‌دست‌تر شدن این گوشی‌ها شده است.
 

9c6orewhc1vfl9lowoj.jpg


علاوه بر این، سامسونگ می‌گوید که نمایشگر سوپر AMOLED این گوشی‌ها روشن‌تر از نسل قبلی خود هستند.
 



اسپیکرهای استریو

اگر از صدای اسپیکرهای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس رضایت نداشتید، پس احتمالا از صدای نسل جدید این گوشی‌ها احساس رضایت خواهید داشت.
 

aupr8t7gkurxl04o9l5.jpg


اسپیکرهای استریوی اس ۹ و اس ۹ پلاس، ۱.۴ برابر بلندتر از نسل قبلی خود هستند. اسپیکرهای دوگانه‌ی این گوشی‌ها از فناوری Dolby Atoms بهره می‌برند که بنا به گفته‌ی سامسونگ قادر به ارائه‌ی صدای سه‌بعدی هستند.
 



گلکسی S9 ارزان‌تر از آیفون 10

v0aox6dknmmmhr0rzrs.jpg

گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس به‌طور قابل توجهی ارزان‌تر از آیفون ۱۰ هستند. اس ۹ ۷۲۰ دلار قیمت دارد و اس ۹ پلاس که از دوربین دوگانه، حافظه‌ی رم بیشتر و باتری بزرگ‌تری بهره می‌برد، ۸۴۰ دلار قیمت دارد. این در حالی است که قیمت پایه‌ی آیفون ۱۰ ۹۹۹ دلار است.
 



AR Emoji چندان جالب نیست

سامسونگ با عرضه‌ی AR Emoji می‌خواسته در مقابل قابلیت انیموجی آیفون ۱۰ قد علم کند، اما این قابلیت چنگی به دل نمی‌زند و چندان جذاب محسوب نمی‌شود. کاربران با استفاده از دوربین سلفی این گوشی‌ها می‌توانند آواتار سه‌بعدی خود را ایجاد کنند.
 

oaotrab1n1iy80o45qn.jpg

مشکل در اینجاست که این آواتارها و انیمیشن‌های آن‌ها چندان جالب توجه نیستند و امکانات شخصی‌سازی زیادی هم در آن تعبیه نشده است. در زمان استفاده از این مشخصه، تفاوت بین امکانات دوربین سلفی گلکسی اس ۹ و سیستم پیشرفته‌ی TrueDepth آیفون ۱۰ کاملا مشهود است.
 



سرعت پایین دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید

تقریبا یک سال از عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس گذشته است، اما این گوشی‌ها به‌تازگی به‌روزرسانی اندروید ۸ را دریافت کرده‌اند. این یعنی کاربران این گوشی‌ها برای لذت از جدیدترین مشخصه‌های اندروید، مدت زیادی را در انتظار به سر بردند.
 

jsr4tszvza7x6znmim.jpg

سامسونگ از لحاظ ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های امنیتی سرعت خوبی دارد، اما سرعت این شرکت از لحاظ ارائه‌ی جدیدترین نسخه‌های سیستم‌عامل چندان قابل توجه نیست و این یک ضعف مهم محسوب می‌شود.

- دیجی مگ



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها