کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واردات میوه به استثنای 6 نوع میوه ممنوع شد


کد خبر : ۴۷۰۰۶یکشنبه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷:۲۷۳۷۳۷ بازدید

گمرک در بخشنامه‌ای صرفاً ورود 6 میوه گرمسیری شامل نارگیل، آناناس، موز، انبه، منگوتین و پاپایا را با اخذ مجوز قرنطینه از دفتر قرنطینه ...

گمرک در بخشنامه‌ای صرفاً ورود 6 میوه گرمسیری شامل نارگیل، آناناس، موز، انبه، منگوتین و پاپایا را با اخذ مجوز قرنطینه از دفتر قرنطینه سازمان حفظ نباتات با رعایت سایر بخشنامه‌های فوق‌الذکر و دیگر مقررات مربوطه بلامانع دانست.

مدیرکل مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه در بخش‌نامه‌ای به گمرکات اجرایی نوشت صرفاً ورود 6 میوه گرمسیری شامل نارگیل، آناناس، موز، انبه، منگوتین و پاپایا با اخذ مجوز قرنطینه از دفتر قرنطینه سازمان حفظ نباتات با رعایت سایر بخشنامه‌های فوق‌الذکر و دیگر مقررات مربوطه بلامانع است. واردات سایر میوه‌ها از جمله زیتون حتی در آب نمک به سرزمین اصلی و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ممنوع می‌باشد.

r9n44mskg5ypicoy72e9.jpg

2- ورود موقت انواع خشکبار به سرزمین اصلی و ترانزیت آن به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صرفاً جهت پردازش و سپس صادرات به خارج از کشور در صورت صدور مجوز مربوطه صرفاً توسط این مرکز برای ترانزیت به داخل مناطق و یا دفتر صادرات (به عنوان ورود موقت برای پردازش واحدهای تولیدی موضوع ماده 51 قانون امور گمرکی با رعایت مقررات مربوطه و ارائه مصوبات و جداول کمیسیون ارزش افزوده در هر مورد) با رعایت قرنطینه‌ای مربوطه امکانپذیر می‌باشد.

3- رعایت مفاد ماده 119 آیین‌نامه اجرایی قانون امور گمرکی در صورت عبور محموله‌های موصوف از سرزمین اصلی و درج عبارت عدم امکان استفاده از تسهیلات صادراتی برای محصولات خارجی که صرفاً در مناطق یاد شده عملیات بسته‌بندی روی آنها صورت پذیرفته است بر روی پروانه‌های صادراتی (در سامانه جامع امور گمرکی) ضروری می‌باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها