کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عکس‌های جدید افشا شده از طراحی اپل برای iPhone 6


کد خبر : ۴۶۹۲پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴:۰۷۱۶۵۵۳ بازدید

همچنان شایعات و حدس و گمان‌ها در خصوص نسخه بعدی گوشی هوشمند شرکت Apple یعنی iPhone 6 در راه است و حجم حدس و گمان‌هایی که در خصوص قابلیت‌ها و طراحی این گوشی هوشمند محبوب ...

همچنان شایعات و حدس و گمان‌ها در خصوص نسخه بعدی گوشی هوشمند شرکت Apple یعنی iPhone 6 در راه است و حجم حدس و گمان‌هایی که در خصوص قابلیت‌ها و طراحی این گوشی هوشمند محبوب زده می‌شود، به قدری بالاست که نمی‌توان به درستی درک کرد iPhone ۶ در ‌‌نهایت چگونه خواهد بود. به تازگی یک وب‌سایت ایتالیایی به نقل از یک مقام آگاه ‌افشاگری‌های جدیدی در این حوزه کرده است.

یک وبلاگ ایتالیایی با نام Macitynet به تازگی اقدام به انتشار تصویری کرده ‌که آنگونه که مدعی شده، تصویر جدیدی از طراحی آیفون ۶ است که توسط یکی از «منابع داخلی» اپل منتشر شده است. آن گونه که مشخص است، اگر این تصویر درست باشد، تأیید کننده بیشتر شایعات و حدس و گمان‌هایی است که در ماه‌های اخیر در خصوص طراحی آیفون ۶ به میان آمده است.
 

عکسهای جدید افشا شده از طراحی اپل برای iPhone 6 + فیلم


آنچه از این تصویر به دست می‌آید این است که آیفون جدید واجد یک صفحه نمایش بزرگ‌تر ۴.‌۷ اینچی به همراه طراحی بدنه منحنی و بی‌شباهت به iPad touch است‌ و نکته جالب آنکه در نسخه جدید کلید Power به لبه کناری گوشی منتقل شده است. 

در واقع هر چه بیشتر ‌جلو می‌رویم، شایعات و حدس و گمان‌ها از یک سو و افشاگری‌های جدید از سوی دیگر، حاکی از آن است که طراحی آیفون آینده بسیار شبیه به iPad Air و iPad Mini است و در واقع از بدنه باریک‌تری برخوردار خواهد بود. حال با شیفت کردن دکمه Power به لبه روبه‌رویی دکمه‌های صدا تغییر بزرگی در طراحی آیفون صورت گرفته است.
 

عکسهای جدید افشا شده از طراحی اپل برای iPhone 6 + فیلم


این جابجایی در دکمه Power حاکی از آن است که شرکت اپل هنوز بر باور خود برای استفاده از آیفون با یک دست پایبند است که البته در راستای خط سیر قبلی این شرکت نیز هست؛ برای نمونه، هنگامی که نسخه ۵ آیفون رونمایی شد و سایز صفحه آن یکی از بزرگ‌ترین انتقادات نسبت به آن بود، اپل با تبلیغات فراوان، سعی در نشان دادن اهمیت این موضوع برای کاربران داشت که انگشت شست به همه صفحه نمایش دسترسی داشته باشد.‌
 

عکسهای جدید افشا شده از طراحی اپل برای iPhone 6 + فیلم


اکنون با انتخاب صفحه نمایش بزرگ‌تر اپل نشان می‌دهد که از این مسیر فاصله گرفته و نیاز کاربران را برای صفحات بزرگ‌تر درک می‌کند. این صفحه نمایش که قطعا Retina نیز خواهد بود، با وضوح Full HD خود و باتری که آن را حمایت می‌کند، جالب توجه می‌نماید. 

اگر این تصویر حاصل خلاقیت و توهمات بیش از اندازه فعالان اینترنتی نباشد (!) می‌توان گفت که آیفون ۶ یک دگرگونی اساسی در تاریخ طراحی گوشی‌های اپل تا به امروز است. همچنین مقایسه این تصویر با طراحی Galaxy S۵ سامسونگ، حاکی از آن است که آیفون جدید کمی کوتاه‌تر از رقیب اصلی آینده خود خواهد بود.
 

عکسهای جدید افشا شده از طراحی اپل برای iPhone 6 + فیلم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها