کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشروب فروشی یک کبابی در محله افسریه تهران + تصاویر


کد خبر : ۴۶۷۴۵یکشنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲:۲۴۴۲۵۵ بازدید

مسئول بازرسی اماکن جنوب شرق تهران از کشف و پلمپ یک واحد صنفی متخلف در محله افسریه تهران خبر داد که اقدام به نگهداری و فروش احتمالی مشروبات الکلی کرده بود.

محمداسماعیل قاسمی مسئول بازرسی جنوب شرق اتاق اصناف تهران اظهار داشت: طرح نوروزی برای بازرسی اصناف تهران به صورت مشترک با دستگاه‌های نظارتی مختلف آغاز شده است که روز گذشته  در حین  گشت با کارشناسان دانشگاه شهید بهشتی برای بررسی بهداشت محیط و وضعیت خورد و خوراک آشامیدنی به موضوع مشکوکی برخوردیم.

وی افزود: بازرسان ما در حین بازرسی از یک واحد صنفی (کبابی) زمانی که یخچال این واحد را مورد بررسی قرار دادند، مشاهده کردند که چند بطری دلستر به صورت جداگانه از مابقی محصولات در ویترین یخچال چیده شده است و وقتی از وی پرسیده می‌شود که چرا آنها را به صورت جداگانه نگهداری می‌کند فروشنده اظهارات ضد و نقیضی ارائه می‌دهد.

مسئول بازرسی جنوب شرق تهران ادامه می‌دهد: همین امر باعث می‌شود که بازرسان ما مشکوک شوند و قوطی‌های دلستر را مورد بررسی قرار دهند که معلوم شد در این بطری‌ها به جای دلستر مشروبات الکلی ریخته شده است و در پشت آن نیز 6 قوطی آبجوی الکلی کشف شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه این امر، همکاران ما با پلیس اماکن منطقه هماهنگی لازم را به عمل می‌آورند و پلیس اماکن نیز این واحد صنفی را پلمپ و فرد متخلف را دستگیر می‌کند.

قاسمی با بیان اینکه حدس می‌زنیم که فرد متخلف مشروبات الکلی را به مردم می‌فروخته است، گفت:  بسته آبجو، پک کامل بوده که 6 عدد از آن باقی مانده بود اما ایشان(مسئول واحد صنفی) ادعا می‌کرد که آن محصولات به صورت امانی در یخچال قرار داده شده است.

وی تاکید کرد: این واحد پلمپ و برای فرد یاد شده پرونده تشکیل شده تا به مراجعه قضایی معرفی شود.

iqlbfvu96vj5bxngd5ns.jpg

vcprdjppmf60fm662wn.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها