کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید بلیط چارتر هواپیما و بلیط قطار با بهترین قیمت


کد خبر : ۴۶۶۴۴چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶:۲۰۱۱۷۱ بازدید

چارتر در لغت به معنای دربست کرایه کردن و اجاره دادن است. بدین ترتیب در مبحث خدمات سفر، چارتر به خدمتی گفته می‌شود که طی آن، کل یا بخشی از اتاقهای یک هتل، صندلی‌های یک هواپیما، قطار، اتوبوس و... اجاره ...

چارتر در لغت به معنای دربست کرایه کردن و اجاره دادن است. بدین ترتیب در مبحث خدمات سفر، چارتر به خدمتی گفته می‌شود که طی آن، کل یا بخشی از اتاقهای یک هتل، صندلی‌های یک هواپیما، قطار، اتوبوس و... اجاره داده می‌شود و چارترکننده خدمت خریداری شده را از طریق کانالهای خود به فروش می‌رساند.

قاصدک 24

بلیط چارتر هواپیما

همانطور که می‌دانید برخی از سامانه‌های ارائه دهنده بلیط هواپیما، تمام یا بخشی از بلیط مسیرهای پرتردد را به صورت سالیانه یا برای مدت چند ماه اجاره می‌کنند. این خرید موجب می‌گردد که بلیط چارتر هواپیما تنها از طریق آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی قابل فروش باشد و شرکتهای هواپیمایی تنها چارتردهنده بلیط هواپیما بوده و آن را فقط به صورت سیستمی به فروش برسانند. بدین ترتیب قیمت بلیط چارتر هواپیما توسط شرکتهای چارتر کننده آن تعیین می‌شود و ایرلاینها هیچگونه اختیاری در تعیین قیمت این بلیط ها ندارند. همین امر نیز سبب شده است تا قیمت خرید بلیط چارتر هواپیما در مقایسه با بلیط های سیستمی دچار نوسانات متعددی گردد و دارای نرخهای مختلفی در یک مسیر خاص باشد.

مزایای خرید بلیط هواپیما چارتر

- همانطور که گفتیم اغلب آژانسهای مسافرتی در زمان معینی از سال، اقدام به چارتر کردن صندلی های یک پرواز، در مسیرهای پر تردد می‌کنند. از این رو با نزدیک شدن به موعد سفر چارترکننده تلاش می‌کند برای به حداقل رساندن ضرر و زیان خود، تمامی بلیط های موجود را حتی با در نظر تخفیفات باورنکردنی به فروش برساند. این موضوع سبب می‌گردد تا بلیط هواپیما چارتر در اغلب مواقع نسبت به بلیط سیستمی از قیمت مقرون بصرفه تری برخوردار باشد. 
- مسیر، شرایط، امکانات و همچنین برنامه پروازهای سیستمی به صورت سالانه تعیین می‌شود. از سوی دیگر بلیط های سیستمی از چند ماه قبل از سفر قابل رزرو و خریداری می‌باشند موضوعی که موجب می‌شود در فصول داغ گردشگری دسترسی به بلیط هواپیما دشوار گردد. بر این اساس یکی از مزیتهای خرید بلیط هواپیما چارتر این است که در صورت پر بودن پروازهای سیستمی احتمال رزرو و خریداری یک بلیط چارتر همچنان ممکن است.

خرید بلیط قطار

سفرهای زمینی و به طور مشخص سفر با قطار، یکی از راه های آسان، سریع و مقرون به صرفه ای است که می توان برای اینگونه مسافرتها، انتخاب نمود. قاصدک 24 برای سهولت و سرعت بیشتر در دسترسی شما مشتریان عزیز به بلیط قطار مورد نظر خود، مجموعه کاملی از این بلیط ها نظیر بلیط قطار رجاء، بلیط قطار فدک و... را گردآوری کرده است. بدین ترتیب برای خرید بلیط قطار مورد نظر خود می‌توانید با مراجعه به این سایت و پس از تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ مورد نظر خود، لیست کاملی از بلیط های موجود را مشاهده نمایید و پس از بررسی و مقایسه به رزرو بلیط قطار دلخواه خود بپردازید و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار مورد نظر خود را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

بلیط هواپیما قاصدک 24

خرید بلیط چارتر هواپیما یا قطار با بهترین قیمت در سامانه جامع خرید بلیط هواپیما قاصدک 24 به آدرس www.ghasedak24.com مهیاست. برای این کار می‌توانید با مراجعه به صفحه اصلی این مجموعه و انتخاب مبدا، مقصد و تاریخ سفر خود به مجموعه کاملی از بلیط های سیستمی و چارتری دست یابید. گفتنی است لیست مربوطه با استفاده از فیلترهای تعبیه شده در سیستم و با توجه به اولویت های کاربر، از لحاظ قیمت، زمان و نوع بلیط (سیستمی یا چارتر) قابل مدیریت است تا خریدار در سریعترین زمان ممکن بلیط چارتر مورد نظر خود را رزرو و خریداری نماید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها