کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید آنلاین فرش سجاده ای در سایت محراب‌نقش کاشان


کد خبر : ۴۶۶۴۳چهارشنبه، ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶:۵۹۳۶۶ بازدید

امروزه در اکثر نقاط دنیا، سایت‌های فروشگاهی متنوع سعی دارند تا با ارائه خدمات گوناگون در کلیه امور روزمره نیاز های افراد را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کنند و به اولین انتخاب ...

امروزه در اکثر نقاط دنیا، سایت‌های فروشگاهی متنوع سعی دارند تا با ارائه خدمات گوناگون در کلیه امور روزمره نیاز های افراد را به بهترین شکل ممکن تامین می‌کنند و به اولین انتخاب هر خریداری تبدیل شوند.

درآن سوی این ماجرا خریداران و مشتریان هستند که با  ترافیک شهرها و کمبود زمان مواجه هستند . د راین بین بسیاری از مساجد و ارگان‌های دولتی برای تجهیز‌کردن فضاهای خود به دنبال مکانی برای خرید هستند تا بتوانند تمام نیازهای خود را یک‌جا برطرف کنند.


شرکت فرش‌سجاده‌ای محراب‌نقش‌کاشان برای رفاه حال مشتریان و اهالی مسجدی همگام با تحولات جدید در صنعت نساجی و تمایل اکثر افراد به خرید آنلاین، سایت فروشگاهی محراب‌نقش را با گنجاندن بیش از 500 قلم کالای مسجدی راه اندازی کرده و سعی دارد برخی از خواسته‌ها و نیازهای اهالی مسجدی را با خرید در یک مکان مرتفع سازد.

به همین منظور قصد داریم در ادامه به برخی از امتیازات سایت فرش سجاده ای محراب‌نقش کاشان اشاره داشته‌باشیم.

فرش سجاده ای

تنوع محصولات بالا
این سایت علاوه برمحصولات منسوجات مسجدی همچون سجاده‌ فرش، فرش‌تشریفات، پشتی، فرش‌ماشینی، کالاهای مسجدی متنوعی همچون منبر، محراب، جایگاه‌قاری، جهت فضاسازی مساجد و ارگان‌ها با محصولاتی همچون کتیبه ، دیوارنویس، پارتیشن، سقف و پنجره گره چینی، هدایای مسجدی و همچنین نیازمندی‌های مساجد با کالاهایی چون مهر، جامهری، تسبیح،صلوات شمار، صندلی‌نماز، محصولات الکترونیکی ویژه مساجد همچون دستگاه خودکار اذان‌گو، ساعت‌دیجیتال، قبله‌نما،  می‌باشد و می‌توان گفت که این سایت مجوعه‌ای کامل برای یک خرید کامل است.


قیمت مناسب
محراب‌نقش کاشان تولید‌کننده فرش سجاده ای، فرش‌ماشینی،  فرش شریفات،  پشتی بوده و عرضه کننده مستقیمبه حساب می آید و همین عامل سبب شده تا شما محصولات ما  را به قیمت درب کارخانه خریداری کنید. در خصوص کالاهای مسجدی نیز، مجموعه محراب‌نقش با برقراری ارتباطی دوستانه با چند مجموعه معتبر در خصوص این کالاها، توانسته است در حدامکان با حذف واسطه و قراردادن دست مشتری دردست تولیدکننده، کالایی با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت به دست شما خریدار محترم برساند.
 

گواهینامه معتبرآزمایشگاهی
مجموعه محراب‌نقش کاشان با به کارگیری بالاترین کیفیت و مرغوب‌ترین مواد اولیه دارای گواهی کنترل کیفیت از آزمایشگاه های تخصصی فرش می‌باشد.


خدمات پس‌از‌فروش
به گزارش ویرلن؛ همواره بعد از خرید کالا، مجموعه ای از خدمات پس‌ازفروش برای کالاها درنظر گرفته می‌شود که برای خریدار حائز اهمیت می‌باشد . شرکت قرش سجاده ای محراب‌نقش‌کاشان تا 10سال می تواند خدمات پس‌از‌فروش را به مشتریان خود ارائه دهد. این خدمات اعم از طراحی مجدد، بافت طبق طرح قبلی خریداری شده و ترمیم فرش سجاده در صورت سوختگی و پارگی می‌باشد.

فرش شریفات

در ذیل بخشی از خدمات ویژه ی فرش مسجدی محراب نقش کاشان را به شما معرفی می کنیم:
شرایط ویژه فروش:

فروش به صورت نقد و اقساط 3الی 6 ماهه بدون کارمزد و تخفیف ویژه برای خریداران نقدی

بن هدیه 5 میلیون ریالی:

هدیه محراب‌نقش برای ائمه‌ی جماعات مساجد.

خادمان و بانیان خیر مساجد می توانند با ثبت اطلاعات خود، کد‌هدیه خود  را دریافت کنند:

http://mehrabnaghsh.com/blog/bon50

سفارش طرح و ابعاد دلخواه:
شما می توانید از طرح دلخواه خود عکس گرفته و آن را برای ما ارسال کنید. همچنین سجاده‌فرش‌ها با توجه به ابعاد و فضای مسجد شما به نحوی  طراحی میگردد که برش اضافه‌ای انجام نشود.

سجاده فرش

طرح تعویض سجاده فرش:

شما می توانید با شرکت در این طرح، فرش‌های قدیمی اماکن، با هر اندازه، جنس و قدمت را بعد از برآورد ارزش‌مالی فرش با سجاده‌فرش‌ در طرح و جنس دلخواه تعویض نمایید. لازم به ذکر است ارزش‌مالی برآورد شده، از هزینه کلی سجاده‌فرش کسر خواهد‌شد.
 

شبیه سازی فرش‌ سجاده:

با گرفتن عکس از فضای نمازخانه و مسجد خود، و همچنین انتخاب طرح دلخواه و ارسال آن می‌توانید فضای شبیه‌سازی‌شده محیط خود را که مفروش به سجاده فرش  شده‌است را قبل‌از خرید، ببینید.

جهت مشاهده محصولات محراب‌نقش‌کاشان به وب سایت mehrabnaghsh.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن‌های 03154751366 و 09133617256 تماس بگیرید.

منبع : ویرلن



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها