کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس در کانال 77 هزار واحد در جا زد


کد خبر : ۴۶۵۲سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷:۳۸۱۸۶۴ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش 46 واحدی به 77 هزار و 717 واحد رسید که مدیریت پروژه‌های نیروگاهی و ملی صنایع مس ایران بیشترین تأثیر را در کاهش شاخص داشتند.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص بورس تهران باز هم در وضعیت قرمز قرار گرفت و با کاهش 46 واحدی در کانال 77 هزار واحد درجا زد که مدیریت پروژه‌های نیروگاهی، ملی صنایع مس ایران، بانک تجارت و بانک صادرات بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در این بازار با وجود افت شاخص برخی نمادها با افزایش قیمت دنبال شدند که کنتور خوردگی تکینگو، فیبر ایران، ریخته‌گری تراکتورسازی، صنایع آذرآب، قند هگمتان، سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، کارخانجات قند قزوین، سرامیک کار صنعتی اردکان، توریستی و رفاهی آبادگران، شکر شاهرود، پارس خودرو، سایپا و قطعات اتومبیل بیشترین افزایش قیمت را داشتند در این بازار شرکت‌های دارویی، سیمانی و برخی خودروهایی برترین تقاضا را به خود اختصاص دادند.

امروز تعداد 319ر467ر263 سهم معادل 11ر10 درصد از سهام شرکت حفاری شمال از طرف شرکت گروه گسترش نفت و گاز پارسیان به صورت یکجا و نقد به قیمت پایه هر سهم 000ر6 ریال در نماد حفاری4 عرضه شد که 50 ارزش معامله آن  برای پارسان سود شناسایی خواهد شد.

در فرابورس شاخص با افزایش 8 واحدی به 787 واحد رسید که بیشترین تأثیر منفی را توسعه خدمات دریایی و بندی سینا، نیروگاه برق عسلویه مپنا و توکا ریل داشتند.

در این بازار امتیاز تسهیلات مسکن بیشترین کاهش قیمت را داشتند که روز گذشته کارشناسان با هشدار به متقاضیان از وجود تقاضای کاذب در این بازار خبر دادند چرا که دریافت اوراق با این مبالغ به هیچ عنوان به صرفه نبوده و خریداران مسکن ترجیح می‌دهند با این قیمت‌ها وام دریافت نکنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها