کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داماد مهریه را نداد،مادرش روانه زندان شد


کد خبر : ۴۶۴۱۰چهارشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۳۸۱۴۲۴ بازدید

شرق به نقل از مدیرعامل ستاد دیه استان همدان نوشت: ناتوانی در پرداخت مهریه، به زندانی‌شدن مادر شوهر در تویسرکان منجر شد.

شرق به نقل از مدیرعامل ستاد دیه استان همدان نوشت: ناتوانی در پرداخت مهریه، به زندانی‌شدن مادر شوهر در تویسرکان منجر شد.

یدالله روحانی‌منش اظهار کرد: در پرونده‌ای که به تازگی در ستاد دیه استان همدان تشکیل شد، با شکایت عروس و تقاضای مهریه، مادر شوهر ۴۵ ساله راهی زندان شد. او یادآوری کرد: ٢١ اسفند سال ٩٠ یک زوج زندگی مشترک خود را به امید فردایی بهتر آغاز کردند، اما با گذشت کمتر از شش سال بروز اختلاف موجب جدایی آنان شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: پدر داماد در قید حیات نبود و مادر که نقش پدر را نیز برای فرزندانش داشت، هنگام عقد پسرش پرداخت صد سکه از مهریه را تعهد و تضمین کرده بود. روحانی‌منش افزود: این مادر به دلیل جدایی پسر و عروسش و به‌اجرا‌گذاشتن مهریه از سوی زوجه، دی ماه امسال راهی زندان شد.

او اضافه کرد: طبق تحقیقات صورت‌گرفته از سوی کارشناسان ستاد دیه، این زن اموالی ندارد و در منزل استیجاری زندگی کرده و پس از مرگ همسرش ماهانه مستمری دریافت می‌کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: زندانی‌شدن مادر پس از درخواست مهریه از سوی عروس، دیگر فرزند ١١ ساله او را نیز درگیر این ماجرا کرده و او چشم‌انتظار بازگشت مادر به خانه است. روحانی‌منش گفت: درحال‌حاضر پرونده‌ای برای این زن در ستاد دیه استان همدان تشکیل شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها