کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توقف ساخت 100 برج و آپارتمان در تهران


کد خبر : ۴۶۳۴۳دوشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲:۲۶۲۴۹۹ بازدید

طی یکسال گذشته از ادامه ساخت‌وساز 100 پروژه ساختمانی در پایتخت جلوگیری شده است.

طی یکسال گذشته از ادامه ساخت‌وساز 100 پروژه ساختمانی در پایتخت جلوگیری شده است.

سال گذشته تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل استاندارد تهران، سازمان نظام مهندسی استان و چهار انجمن صنعت ساختمان نظیر انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی استان تهران، انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی، انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده و قطعات بتنی ایران و استان تهران و انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان تیرچه و بلوک استان تهران، منعقد شد تا خلاهای موجود از تولید فراورده‌های ساختمانی تا محل مصرف، با اخذ تدابیر مناسب و کارآمد برای ردیابی، جبران شود.

در همین راستا، با تشکیل کمیته استانداردسازی متشکل از کارشناسان استاندارد و نظام‌مهندسی و همچنین انجمن‌های صنفی و تخصصی ذیربط، بازدیدهای میدانی انجام و در مواردی، نمونه‌برداری برای کنترل کیفیت مصالح انجام می‌شود. در جریان این بازرسی‌ها، مقادیری مصالح ساختمانی غیراستاندارد شناسایی و نیز تخلفات برخی پیمانکاران و مهندسین ناظر مشخص و اقدام قانونی متناسب اعم از توقیف، اعلام جرم، و در نهایت درخواست توقف عملیاتی ساختمان اعمال شد.

بر اساس اطلاعاتی که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، از ابتدای سال تاکنون، ۸۶ پروانه استاندارد واحدهای تولید فرآورده‌های ساختمانی تعلیق و ابطال و همچنین از فعالیت ۲۷ بچینگ تولیدکننده بتن نیز ممانعت شد. همچنین در مدت مذکور، مقادیر زیادی سیمان، بلوک سیمانی، تیرچه، شن و ماسه، موزاییک، نیز توقیف و درخواست توقف کار ۱۰۰ پروژه ساختمانی متخلف، به مرکز صدور پروانه در شهرداری تهران ارائه شد./ ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها