کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتخابی مناسب در محدوه 400 هزار تومان


کد خبر : ۴۶۳۰دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸:۱۰۱۴۷۹۳ بازدید

Sony Xperia E1 Dual یک گوشی رده متوسط است که با قیمتی بین 400 تا 450 هزار تومان در رده گوشی‌های نیمه ارزان ولی کارآمد به حساب می‌آید.
انتخابی مناسب در محدوه 400 هزار تومانانتخابی مناسب در محدوه 400 هزار تومان

گوشی Xperia E1 سونی با صفحه نمایش 4 اینچی، از دوربین 3 مگاپیکسل، 512 مگابایت RAM، نسخه 4.3 اندروید، چهار گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از نسل 4 برخوردار است.

E1 حدود 120 گرم وزن دارد. صفحه آن 4 اینچ و ابعاد گوشی 118 در 62.4 در 12 mm 120  E1 است.در مجموع گوشی نسبتا جمع‌وجور است و ابعاد گوشی برای راحت قرار گرفتن در دست متعادل و امکان لمس تمام صفحه با یک دست مقدور است.بدنه گوشی از جنس پلاستیک است. اما جنس پلاستیکی بدنه حالت لغزندگی به بدنه گوشی داده و نگه‌داشتن گوشی در دست را سخت می‌کند.

علاوه بر این جنس بدنه گوشی در مقایسه با گوشی‌های رده اول، کمی کیفیت پایین به نظر می‌رسد اما با توجه به تفاوت قیمت این مدل و مدل‌های برتر، این موضوع قابل توجیه است .سیستم عامل این گوشی اندروید 4.3 Jelly Bean است که متاسفانه آخرین نسخه اندروید 4.4 KitKat به صورت پیش‌فرض روی این گوشی عرضه نشده است.

از دیگر ویژگی‌های ظاهری قابل ذکر گوشی، نور کوچکی است که در زیر صفحه نمایش قرار دارد و با متناسب با رنگ غالب صفحه نمایش تغییر می‌کند؛ برای مثال زمانی که عکسی به رنگ غالب آبی را نگاه می‌کنید نور پایین گوشی نیز به رنگ آبی تغییر می‌کند.سخت افزار این گوشی از پردازنده Qualcomm MSM8210 Snapdragon 200 بهره می‌برد؛ گوشی در هنگام بازی و امور معمول روزانه نسبت به گوشی‌های هم‌رده خود عملکرد مناسب و روانی دارد.

این گوشی دارای 512 مگابایت RAM، چهار گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت نصب کارت حافظه microSD تا 32 گیگابایت را داراست.امکانات ارتباطی این گوشی عبارتند از Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4.0 و HSPA تا سرعت 21Mbps؛ همچنین از GPS به همراه گلوناس برخوردار است.دوربین این گوشی 3 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص چهره و لبخند و تصویربرداری HDR است؛ فیلمبرداری با کیفیت WVGA و 30 فریم در ثانیه انجام می‌شود که در مجموع کیفیت دوربین اصلا قابل قبول نیست و حتی رده قیمتی گوشی نیز ضعف بالای دوربین را توجیه نمی‌کند. به علاوه اینکه علیرغم پشتیبانی از 3G فاقد دوربین دوم برای تماس تصویری است.

کیفیت صدا در مکالمات قابل قبول است؛ اما در مقایسه با مدل‌های برتر بازار تفاوت کیفیت قابل لمس است.در تجربه تست باتری، این دستگاه در شبکه 2G و در یک استفاده معمول روزانه از مکالمه و اینترنت، حدود یک روز شارژ نگه می‌دارد. به عبارتی در حالت استند بای در شبکه نسل 2 حدود 366 ساعت و در شبکه نسل 3 حدود 441 ساعت شارژ نگه می‌دارد.

همچنین در حالت مکالمه در شبکه نسل 2 حدودا تا 13 ساعت و در نسل 3 حدود 8 ساعت شارژ نگه می‌دارد.در نهایت به نظر می‌رسد Sony Xperia E1 Dual با ویژگی‌های اشاره شده و قیمت‌اش رقبای سرسخت زیادی داشته باشد که اغلب آنها چیزی کم‌ از E1 ندارند حتی در برخی امکانات نیز از E1 بهترند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها