کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرترافیک‌ترین شهرها و کشورهای جهان کدامند؟


کد خبر : ۴۶۲۶۹جمعه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰:۴۵۴۳۵۱ بازدید

اگر می‌خواهید درباره جایگاه تهران یا ایران بدانید، این گزارش به شما کمکی نخواهد کرد.
پرترافیک‌ترین شهرها و کشورهای جهان کدامند؟پرترافیک‌ترین شهرها و کشورهای جهان کدامند؟

به گزارش ایران‌جیب به نقل از یورونیوز، موسسه پژوهشی اینریکس آمریکا با انتشار گزارشی نام پرترافیک‌ترین شهرها و کشورهای جهان را اعلام کرد. این پژوهش درباره 38 کشور جهان انجام شده است. ایران، افغانستان، و حتی چین در این تحقیق جایی ندارند.

رانندگان لس‌آنجلس آمریکا بیشترین وقت را در راه‌بندان‌های این شهر تلف می‌کنند. بنا بر داده‌های این پژوهش هر شهروند لس‌آنجلسی سالیانه بطور متوسط ۱۰۲ ساعت را در خودرویش در ترافیک گذرانده است.

پس از لس‌‌آنجلس، مسکو، پایتخت روسیه با متوسط ۹۱ ساعت اتلاف وقت شهروندان در ترافیک در رده دوم پرترافیک‌ترین شهرهای جهان قرار دارد. نیویورک (آمریکا)، سائوپائولو (برزیل)، سان فرانسیسکو (آمریکا)، بوگوتا (کلمبیا)، لندن (بریتانیا)، آتلانتا (آمریکا)، پاریس (فرانسه) و میامی (آمریکا) در مکان‌های سوم تا دهم این رده‌بندی قرار دارند.

chfz72u72gwl67byxadn.jpg

در رده‌بندی پرترافیک‌ترین کشورهای جهان وضعیت متفاوت است. تایلند با حداکثر۵۶ ساعت اتلاف وقت در راه‌بندان‌های شهری پرترافیک‌ترین کشور جهان است. اندونزی، کلمبیا، ونزوئلا، روسیه، ایالات متحده آمریکا، برزیل، آفریقای جنوبی، ترکیه و بریتانیا پرترافیک‌ترین کشورهای جهان بر اساس این پژوهش هستند. 
 

my3wv9jmhhdg582qzzdb.jpg

این گزارش نشان می‌دهد که وضعیت بدترین شهرها و کشورها از نظر اتلاف وقت در ترافیک نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها