کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رفیق دوست: فرزندانم از رانت استفاده نکردند


کد خبر : ۴۶۱۴۸سه شنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶:۴۰۷۰۳ بازدید

محسن رفیق‌دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و ...

محسن رفیق‌دوست که به بهانه دهه فجر مهمان علی ضیا شده بود، سخنان جنجالی روی آنتن زنده زد؛ از اینکه فرزندانش رانت خوار نیستند و رای امسال او هم به حجت الاسلام روحانی بوده گرفته تا ماجرای اخراجش از دبیرستان، نظرش درباره استقلال و آزادی کشور و ماجرای رای آوردن خاتمی در سال ۷۶!

به گزارش ایلنا، رفیف دوست همچنین خطاب به ضیا که از او اجازه گرفت تا یقه لباسش را درست کند، به شوخی بیان کرد: هر کاری می‌خواهی بکن. من هر کاری کنم به خوشگلی تو که نمی‌شوم!

وزیر سپاه دوران جنگ درباره فرزندانش توضیح داد: سه پسر و یک دختر دارم، هر چهار تایشان کار می‌کنند و مستقل هستند. کار آزاد دارند و هیچ کدامشان از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند. حتی دوره‌ای که در بنیاد مستضعفان بودم آنها از ۱۵ کیلومتری بنیاد هم رد نمی‌شدند.

رفیق دوست ادامه داد: خود من قبل از انقلاب کاسب بودم و خانه و زندگی و ماشین داشتم. در ادامه به واسطه فعالیتهایی که در انقلاب داشتم وارد سپاه شدم و کارمند آنجا نبودم. بنابراین پرونده پرسنلی در سپاه ندارم و نمی‌شود مرا بازنشسته کنند!

وی درباره دلیل علاقمندی‌اش به فضای انقلاب اظهار کرد: پدر من از مریدان آیت‌الله کاشانی بود که مرید مصدق هم بود و من از زمان نوجوانی با سیاست آشنا شده بودم.

این چهره سیاسی در بیان خاطره‌ای از نوجوانی‌اش گفت: من در دبیرستان بهبهانی درس می‌خواندم و کاری در مدرسه کردم که مجبور شدند مرا اخراج کنند. ما یک معلم زبان داشتیم که به جای درس دادن از شاه تعریف می‌کرد و پدرش هم نماینده مجلس بود. این معلم یک فولکس واگن داشت و من اعلامیه‌های متعددی را بدون اینکه بفهمد به بالای سپر ماشینش چسباندم و او رانندگی که می‌کرد این اعلامیه‌ها پخش می‌شد، تا مجلس که برسد، با تیراندازی متوقفش کردند و تا بیاید بگوید کیست کتک مفصلی خورده بود!

وی ادامه داد: درباره آزادی هم کشور ما آزاد است اگر برخی اعتراضی دارند درباره آزاد نبودن غیرخوبی‌ها است. کجا چنین انتخابات آزادی را می‌بینید. مثلا در سال ۷۶ قرار بود آقای ناطق انتخاب شود و خیلی برای این موضوع تلاش شد اما مردم آقای خاتمی را انتخاب کردند. ناطق ۷ میلیون و خاتمی ۱۸ میلیون رای آورد.

وزیر سپاه دوران جنگ با ذکر خاطره ای یادآور شد: آن سال من رفتم رای بدهم که دیدم رییس یک صندوق ناراحت است. او طرفدار ناطق بود و وقتی از او پرسیدم چرا ناراحتی، گفت آن خانم چادری را می بینید، او مادر سه شهید است اما به آقای خاتمی رای داده است. من هم سراغ آن مادر رفتم و دلیل کارش را پرسیدم. او پاسخ داد من تا روز چهارشنبه احساس می‌کردم که نظر مقام معظم رهبری معطوف به آقای ناطق است اما بعد از سخنرانی چهارشنبه‌شان به این نتیجه رسیدم که برای ایشان فرقی نمی‌کند. به همین خاطر گفتم اگر آقای ناطق بیاید ادامه مسیر آقای هاشمی رقم می‌خورد، بگذار به آقای خاتمی رای بدهم تا شاهد تغییرات باشیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها