کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت قیمت آهن‌آلات ساختمانی


کد خبر : ۴۶۱۲۳دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۳۴۲۲۹۷ بازدید

اخبارها حاکی از افزایش قیمت میلگرد در روز گذشته می باشد. طبق بررسی‌های صورت گرفته از قیمت روز میلگردها، شاهد افزایش قیمت در ...

آهن‌پرایس- اخبارها حاکی از افزایش قیمت میلگرد در روز گذشته می باشد. طبق بررسی‌های صورت گرفته از قیمت روز میلگردها، شاهد افزایش قیمت در اکثر کارخانه ها بوده ایم. در شرایطی قیمت میلگردها افزایش یافت که قیمت دیگر مقاطع از جمله ورق و پروفیل در بازار آهن آلات ثابت اعلام شد.

کارخانه میلگرد آریان فولاد در روز گذشته قیمت میلگردهایش را با 20 تومان افزایش اعلام نمود. این کارخانه از اول هفته فروش خود را بسته و اعلام قیمت نکرده بود، پس از گذشت دو روز از اغاز هفته جاری با افزایش 20 تومان اقدام به معامله کرد.

کارخانه میلگرد آریاذوب  نیز در روز گذشته با افزایش قیمت مواجه شد. این کارخانه با شروع هفته 10 توامن قیمت های خود را بالابرد و پس از آن مجددا در روز گذشته قیمت میلگرهایش را 10 تومان دیگر افزایش داد. درحال حاضر قیمت میلگرد آریا ذوب برای میلگرد سایز 14، 2220 تومان می باشد.

کارخانه میلگرد پرشین فولاد همانند دوکارخانه فوق در روز گذشته قیمت هایش را افزایش داد. قیمت میلگرد پرشین با 30 تومان افزایش در حال حاضر 2290 تومان می باشد که این قیمت در مقایسه با اولین روز هفته 10 تومان تفاوت دارد.

قیمت میلگرد در اکثر کارخانه ها افزایش داشته اما روز گذشته برخی از کارخانه ها فروش خود را بستند. کارخانه هایی همچون کارخانه میلگرد کویرکاشان،کارخانه میلگرد نیشابور و کارخانه میلگرد میانه از جمله کارخانه هایی هستند که فروش خود را بستند.

آهن پرایس سامانه ای برای اطلاع رسانی و فروش انلاین اهن الات ساختمانی و صنعتی می باشد. برای اطلاع از آخرینقیمت اهن الات اعم از قیمت تیراهن، قیمت میلگرد اجدار، قیمت قوطی پروفیل، قیمت نبشی، قیمت ناودانی، قیمت ورق،قیمت لوله و همچنین اخبار بازار اهن میتوانید وبسایت ما را بررسی کنید و در صورت نیاز به خرید اهن با کارشناسان ما در ارتباط باشید. در آهن پرایس تضمین و اطمینان از کیفیت محصول در هنگام خرید را متعهد می شویم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها