کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سهام‌داران در بورس چقدر سود گرفتند؟


کد خبر : ۴۵۹۰۰سه شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱:۵۶۱۳۲۷ بازدید

در بورس تهران، میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، برابر با 260 هزار میلیارد ریال بود که ...

در بورس تهران، میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، برابر با 260 هزار میلیارد ریال بود که بر این اساس متوسط سود نقدی برای هر سهم معادل 261 ریال را نشان می‌دهد.

بر اساس آمار منتشر شده توسط اداره آمار شرکت بورس تهران، تطبیق سود (زیان) پیش‌بینی شده شرکت‌ها در نخستین ماه زمستان امسال نسبت به آذرماه گذشته نشان می‌دهد ‌تعداد 21 شرکت با افزایش، تعداد 14 شرکت با کاهش و بقیه شرکت‌ها شامل 272 شرکت، تغییری در سود (زیان) پیش‌بینی شده نداشته‌اند.

همچنین سود و زیان پیش‌بینی شده شرکت ها در پایان دی‌ماه امسال برابر با 487557 میلیارد ریال بوده است که معادل 9755 میلیارد ریال افزایش را نشان می‌دهد و متوسط سود(زیان) خالص شرکت‌های بورسی هم در این مدت به ازای هر سهم برابر با 342 ریال می‌باشد.

این گزارش می‌افزاید: میزان سود تقسیم شده شرکت‌ها به تفکیک صنعت- انباشته از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه نیز بیش از 260 هزار میلیارد ریال بوده که 65درصد درآمد (زیان) واقعی شرکت‌ها بوده است و متوسط سود نقدی برای هر سهم هم معادل 261 ریال را نشان می‌دهد./ بورس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها