کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرفروش ترین برندهای تبلت در بازار ایران


کد خبر : ۴۵۷۹شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶:۲۱۶۸۹۲ بازدید

این روزها اگرچه در بازار تبلت شاهد کاهش تقاضا برای نمونه‌های گران‌قیمت و افزایش محبوبیت تبلت‌های ارزان‌قیمت هستیم، اما گروه خاصی از کاربران همچنان خریدار ...
پرفروش ترین برندهای تبلت در بازار ایرانپرفروش ترین برندهای تبلت در بازار ایران

 این روزها اگرچه در بازار تبلت شاهد کاهش تقاضا برای نمونه‌های گران‌قیمت و افزایش محبوبیت تبلت‌های ارزان‌قیمت هستیم، اما گروه خاصی از کاربران همچنان خریدار نمونه‌های گران‌قیمت هستند و اخبار و اطلاعات مربوط به تبلت‌های گران‌قیمت و جدید را پیگیری و برای خرید اقدام می‌کنند.
تبلت‌هایی که اکثرا دارای قابلیت‌های فنی بالایی بوده و یک سر و گردن از نمونه‌های ارزان‌قیمت بازار بالاترند.

تبلت‌هایی که اکثرا نام یک خانواده مطرح مانند اپل، سونی، مایکروسافت و... را یدک می‌کشند.
اما در این بین و در این تنوع بالای نام و مدل کدام محبوب‌تر هستند؟برای یافتن پاسخ این سوال این مطلب را بخوانید:

 محبوب‌های اعیانی بازار تبلت

به گفته فعالان بازار، طی یک ماه اخیر و در پی بروز نوسانات نرخ دلار اتفاقات جدیدی در بازار تبلت رخ داده است.به گفته آنها، افزایش محبوبیت برخی از برندها و در مقابل کاهش سهم فروش برندهای دیگر یکی از اتفاقاتی است که طی یک ماه اخیر در بازار تبلت‌های گران‌قیمت مشاهده می‌شود.‌ به‌عنوان مثال، طی یک ماه اخیر تبلت‌های ایسوس محبوبیت بیشتری نسبت به قبل کسب کرده‌اند.محمد سلطانی یکی از فعالان بازار تبلت در این باره می‌گوید: از زمان عرضه تبلت‌های ایسوس با 2 سیستم‌عامل این برند محبوبیت بسیاری در بازارهای جهانی کسب کرده است. ضمن اینکه این برند در بازار ایران نیز محبوبیت زیادی دارد.وی افزود: علاوه‌بر این تنوع تبلت‌های این برند بیش از برندهای دیگر است که این موضوع به افزایش تعداد مخاطبان این تبلت‌ها منجر شده است.

یکی دیگر از فعالان بازار هم از رشد تقاضا برای تبلت‌های سامسونگ در بازار خبر داد و گفت: سطح تقاضا برای تبلت‌های این برند بیش از تبلت‌های برندهای دیگر است.

این در حالی است که زنده‌دل یکی از فعالان بازار تبلت در این باره گفت: تبلت‌های اپل همچنان محبوب‌ترین در بازار هستند، اما رشد قیمت موجب شده است تا تقاضا برای آنها کاهش یابد. این فعال بازار با تاکید بر اینکه پرفروش بودن با محبوب بودن کالا متفاوت است گفت: این باور بسیاری از کاربران تبلت است که آی‌پد رقیبی در بازار ندارد.

مرادی یکی دیگر از فعالان بازار تبلت هم با بیان این مطلب که، طی ماه‌های گذشته و به‌ویژه یک ماه اخیر و در پی بروز نوسانات نرخ دلار، برخی از خریداران تبلت‌های گران‌قیمت از کاهش بیشتر موجودی در روزهای آتی ابراز نگرانی کرده و برای خرید به بازار مراجعه کرده‌اند به «دنیای‌اقتصاد» گفت: طی یک ماه اخیر میزان تقاضا برای برندهای مطرحمیان قیمت نظیر ایسوس، سامسونگ و اچ‌پی و لنوو افزایش و در مقابل سطح تقاضا برای آی‌پد کاهش یافته است.

یکی دیگر از فعالان بازار تبلت هم در این‌باره می‌گوید: هرچند تبلت‌های ارزان‌قیمت بیشترین سهم تقاضا را به خود اختصاص داده‌اند، اما در میان نمونه‌های میان‌قیمت برندهای ایسوس و سامسونگ و در میان گران‌قیمت‌ها، اپل، مایکروسافت و ایسوس بیشترین سهم محبوبیت را دارند. در هر حال فعالان بازار و کارشناسان برندهای اپل، سامسونگ، ایسوس، مایکروسافت و لنوو را از مطرح‌های بازار تبلت معرفی می‌کنند.

همچنین براساس اعلام باشگاه فعالان آی‌سی‌تی که زیر نظر گروه شرکت‌های فراسو به گردآوری و ارائه اطلاعات و آمارهای بازاری می‌پردازد نیز، برند سامسونگ با کسب 28/5درصد از سهم محبوبیت بازار تبلت در رتبه نخست محبوب‌های بازار ایستاده است. 

پس از سامسونگ نیز ایسوس با کسب 23 درصد در مقام دوم محبوب‌های بازار تبلت ایستاده است.

این گزارش می‌افزاید: لنوو با کسب22 درصد و اپل با کسب 16 درصد رتبه‌های سوم و چهارم محبوبیت را در بازار تبلت به خود اختصاص داده‌اند. برندهای دیگر نظیر اچ‌پی، فوجیتسو، دل و سایر برندها نیز در رتبه‌های بعدی محبوب‌ها قرار گرفته‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها