کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح پلیس برای امنیت‌ شبانه در پایتخت


کد خبر : ۴۵۶۶۶سه شنبه، ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹:۱۱۵۷۷ بازدید

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح سراسری امنیت و آرامش پایتخت با مشارکت تمامی یگان‌های پلیس از جمله پلیس راهور، پلیس امنیت، پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و… خبر داد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از آغاز طرح سراسری امنیت و آرامش پایتخت با مشارکت تمامی یگان‌های پلیس از جمله پلیس راهور، پلیس امنیت، پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و… خبر داد.

سردار رحیمی هدف از اجرای این طرح را ارتقا آرامش و امنیت شبانه شهروندان در حوزه‌ها و مناطق مختلف اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به جمع‌آوری معتادان متجاهر و کارتون خواب و برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در نقاط مختلف تهران خواهد کرد. همچنین واحد سپکای پلیس نیز با سگ‌های موادیاب در این عملیات حضور خواهد داشت.

به گفته رحیمی، اجرای این طرح در قهوه‌خانه‌ها و محل‌های پاتوق اراذل و اوباش و همچنین باشگاه‌های بدنسازی و برخی از پارک‌ها انجام خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت برخورد با دور دور و مزاحمت برای شهروندان را از دیگر بخش‌های این طرح که توسط پلیس امنیت اجرا می‌شود اعلام کرد و گفت: همچنین پلیس در محل‌های تجمع اتباع خارجی غیرمجاز نیز حضور داشته و با گروه‌هایی که اقدام به قاچاق در این زمینه می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به ماموریت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح نیز گفت: برخورد با تخلفات خودروهای سنگین و خودروهای متخلفی که اقدام به سرعت و سبقت غیرمجاز کرده باشند از جمله مواردی است که در اجرای این طرح در دستور پلیس راهور قرار دارد. همچنین خودروهای آلاینده نیز در این طرح زیر ذره‌بین پلیس قرار داشته و خودروهایی که بیشتر از یک میلیون تومان خلافی بوده یا نمره منفی‌شان بالای ۳۰ نمره باشد نیز توقیف خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها