کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اروپایی ها به بازار مسکن ایران می‌آیند


کد خبر : ۴۵۵۸۲شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸:۰۱۳۳۸۶ بازدید

به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندی‌های ...

به دنبال امضای برجام، افزایش زمینه برای حضور سرمایه گذاران خارجی و ورود به دوره پیش رونق مسکن، بهمن ماه امسال آخرین توانمندی‌های شرکت‌های داخلی و خارجی در حوزه تولید و فروش مسکن در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایسنا، بازار مسکن در شرایط پیش رونق قرار دارد و این مساله زمینه را برای افزایش سرمایه گذاری در ساخت و فروش مسکن فراهم کرده است. بر همین اساس قرار است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی املاک و مستغلات از سوم تا ششم بهمن ماه به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شود.

در این نمایشگاه که  از ساعت ۹ الی ۱۷ برگزار می شود علاوه بر واسطه های ملکی، سرمایه گذاران و انبوه سازان داخلی، برخی شرکتهای خارجی از کشورهای اسپانیا، ترکیه و قبرس حضور خواهند داشت.

این نمایشگاه  به درخواست اتحادیه املاک تهران و با اجرای مجموعه بانیان امید برگزار می شود که صاحبان پروژه های بزرگ مسکن و عمران از داخل و خارج کشور حضور داشته و در فضایی به وسعت ۴ هزار متر مربع  آخرین توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

جذب سرمایه و خروج از رکود در زمینه املاک و مستغلات، فروش ویژه واحد های مسکونی، تجاری و اداری توسط مشارکت کنندگان ایرانی، اراده خدمات بازسازی و نوسازی با قیمت ویژه برای بازدیدکنندگان، معرفی سرمایه گذاران و سازندگان پروژه های عمرانی خارجی با هدف جذب سرمایه و فن آوری خارجی و آشنایی بازدیدکنندگان، برگزاری کلاس های آموزشی و رایگان برندینگ و اپلیکیشن های مرتبط از جمله اهداف برگزاری نمایشگاه است.

همچنین انجمن هایی از جمله صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران و وزارت راه و شهرسازی (معاونت مسکن وساختمان) حضور دارند.   برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی  صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها