کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آهن‌آلات ساختمانی 80 تا 100 تومان گران شد


کد خبر : ۴۵۵۷۸شنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۳۶۳۵۶۹ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دلار باعث افزایش 80 تا 100 تومانی قیمت در انواع آهن آلات شده ...

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دلار باعث افزایش 80 تا 100 تومانی قیمت در انواع آهن آلات شده است، گفت: همچنان رونق خرید و فروش در بازار آهن و فولاد نیست.

محمد آزاد در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در حال حاضر نوسانات قیمت دلار باعث افزایش  80 تا 100 تومانی قیمت در انواع آهن در سطح بازار شده است، اظهارداشت: همچنان رونق خرید و فروش در بازار آهن و فولاد نیست و فقط تعدادی از مردم در استان‌های کشور  به دلیل نگرانی از زلزله اقدام به بازسازی منازل مسکونی می‌کنند.

وی با بیان اینکه رکود ساخت و ساز باعث شده تا واحدهای تولیدی به صادرات محصولات خود متمرکز شوند، افزود: امروز واحدهای تولید با تمرکز بر صادارت امکان فعالیت دارند در غیر این صورت بازار داخلی راکد بوده و همین امر آنها را با کمبود نقدینگی روبه رو می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن با اشاره به اینکه در 10 ماهه امسال حدود 6 میلیون تن مقاطع فولادی صادر شده است، گفت: در حال حاضر هر کیلو میلگرد 2250 تا 2300 هزار تومان و تیرآهن 2750 تا  3000 تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها