کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نماینده تهران: ۲۵ تا ۳۰ دانشجو و ۴ دانش‌آموز همچنان در بازداشت هستند


کد خبر : ۴۵۳۲۳یکشنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۶۱۴۹ بازدید

فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی ...

فاطمه سعیدی نماینده تهران و عضو کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشت شده در مجلس با اشاره به آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی در نا آرامی های اخیر کشور، گفت: خوشبختانه اکثریت دانشجویان آزاد شده اند و حدود ۲۵ تا ۳۰ دانشجو همچنان در بازداشت به سر می برند. ما پیگیر هستیم که ان شاءلله آنها هم برگردند و به امتحانهایشان برسند.

این نماینده مجلس با ابراز امیدواری برای بازدید از زندان اوین و بازداشتی های اخیر، گفت: در فراکسیون امید پیگیر هستیم تا بازدیدی از زندان اوین و بازداشتی های اخیر داشته باشیم و امیدواریم هر چه زودتر این بازدید انجام شود.

به گزارش اعتماد آنلاین، سعیدی در پاسخ به اینکه آیا برای دانشجویانی که در بازداشت به سر می‌برند پرونده قضایی تشکیل شده است؟ گفت: در جریان اینکه حکمی برای دانشجویان بازداشتی صادر شده باشد نیستم و امیدوارم قبلا از اینکه پرونده‌ای تشکیل و حکمی صادر شود، دانشجویان بازداشتی آزاد شوند.

عضو کمیته پیگیری وضعیت دانشجویان و دانش آموزان بازداشت شده در مجلس، با اشاره به آمار دانش‌آموزان بازداشتی، گفت: ۴ دانش‌آموز هنوز در بازداشت هستند و پیگیر هستیم که آزاد شوند. در تهران دانش‌آموز بازداشتی نداریم و این ۴ نفر در شهرستانها در بازداشت هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها