کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس صعودی شد


کد خبر : ۴۴۸۶یکشنبه، ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶:۵۸۲۹۲۳ بازدید

در جریان معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین حجم و ارزش معاملات بورس در سال جاری به ثبت رسید و شاخص با رشد 519 واحدی تا ارتفاع 77 هزار و 923 واحدی پیش رفت.

 در جریان معاملات امروز بازار سهام، بیشترین حجم و ارزش معاملات بورس در سالجاری به ثبت رسید و با دادوستد یک میلیارد و 175 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 355 میلیارد تومان در 96 هزار نوبت معاملاتی، شاخص بورس 519 واحد رشد را به خود دید و تا ارتفاع 77 هزار و 923 واحدی پیش رفت.

نمادهای معاملاتی تاپیکو، کگل و شبندر هم بیشترین تاثیر مثبت و اخابر، فولاد و وتجارت بیشترین تاثیر منفی را بر روند حرکتی نماگر بورس در جریان معاملات امروز بازار سهام داشتند.توقف نماد معاملاتی شرکت‌های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، داروسازی فارابی، آ س پ، حفاری شمال، شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و بازگشایی نماد معاملاتی شرکت‌های ارتباطات سیار ایران، پالایش نفت تبریز و کمباین سازی ایران نیز از دیگر اتفاقات امروز تالار شیشه ای بود.

بر اساس این گزارش؛ در جریان معاملات روز شنبه بازار سهام، بلندترین پرش شاخص در سال جاری رقم خورد و دماسنج بازار سرمایه با رشد 1423 واحدی تا ارتفاع 77 هزار و 402 واحد پیش رفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها