کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

به ‌10 کشور ویزای فرودگاهی نمی‌دهیم


کد خبر : ۴۴۷۲۳پنجشنبه، ۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴:۳۲۱۰۱۴۲ بازدید

معاون وزیر خارجه گفت: به همه کشورها به جز 10 کشور از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا که با ما خوب همکاری نمی‌کنند به راحتی ویزای فرودگاهی ...

معاون وزیر خارجه گفت: به همه کشورها به جز 10 کشور از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا که با ما خوب همکاری نمی‌کنند به راحتی ویزای فرودگاهی نمی‌دهیم.

حسن قشقاوی امروز در آیین افتتاح دفتر صدور روادید الکترونیک در فرودگاه بین‌المللی اهواز ضمن بیان اینکه حضور در سرزمین پرافتخار و پاک خوزستان سبب افتخار است، اظهار داشت: استاندار خوزستان به صورت مکرر برای افتتاح این دفتر تلاش کردند.

وی افزود: البته حق اهواز و استان خوزستان این بود که این دفتر زودتر افتتاح می‌شد ولی شاید یکی از دلایلش، تا حدودی فعال نبودن پروازهای خارجی بود که به یاری خداوند از این به بعد تعداد پروازهای خارجی بیشتر خواهد شد.

معاون وزیر خارجه بیان کرد: خداوند هر چه نعمت بود بر این استان داد اکنون این وظیفه ما مدیران است که از این گنج‌ها از جمله بنادر فعال، نفت، گاز و کشاورزی پر رونق بتوانیم استفاده کنیم.

وی در بیان داستانی در زمینه یکی از استان های شمالی، گفت: در برنامه ای خطاب به استاندار آن استان شمالی گفتم اگر روزی در قیامت خداوند شما و نخست وزیر دانمارک را احضار کند و بگوید هر چه به دانمارک دادم بهترش را به شما دادم چه می‌گویید!

قشقاوی در ادامه عنوان کرد: در آن زمان صادرات غیر نفتی و کشاورزی دانمارک 102 میلیارد دلار بود ولی در آن استان صادرات به نیم میلیارد دلار هم نرسیده بود. باید دید که تفاوت این دو رقم بشر ساخته است و چه چیز سبب این موضوع شده و ما کجای کار با آنها متفاوت هستیم.

وی با بیان اینکه ما دولتی‌ها و حکومتی‌ها باید در خدمت بخش خصوصی باشیم، ادامه داد: حتی امیرالمومنین(ع) نیز در نامه‌اشان به مالک اشتر به نوعی فرموده اند که دولتی ها هیچکاری نمی توانند کنند و تجار می توانند سودآوری داشته باشند.

معاون وزیر خارجه تصریح کرد: پیوند پیامبر(ص) و حضرت خدیجه(س) بر اساس امانت و زرنگی در تجارت بود و نیز ایشان عهد مضاربه بسته بودند که پس از آن همه را نیز در راه اسلام هدیه دادند بنابراین ما نیز باید سرمایه گذار زاهد باشیم.

وی افزود: باید بستر بیشتری برای پیشرفت و توسعه در خوزستان با ورود سرمایه گذاران خارجی ایجاد شود وگرنه با این پیشرفت های گنجشکی اتفاق خاصی صورت نمی گیرد.

قشقاوی با اشاره به بحث روادید الکترونیک گفت: به همه کشورها به جز 10 کشور از جمله آمریکا، انگلیس و کانادا که با ما خوب همکاری نمی‌کنند به راحتی ویزای فرودگاهی نمی‌دهیم ولی اتباع 180 کشور دیگر می‌توانند با پاسپورت به اهواز آمده و همین‌جا ویزا بگیرند و نیازی نیست به کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها بروند. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها