کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بی‎اخلاقی دولت در انتشار خبر بنزین + سند


کد خبر : ۴۴۳۹۷سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲:۳۶۱۲۴۳۲ بازدید

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در یک اقدام عجیب با ارائه توضیحاتی، خبرگزاری‌هایی را که خبرش را بازنشر دادند، به خبرسازی و سوء برداشت متهم ...

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در یک اقدام عجیب با ارائه توضیحاتی، خبرگزاری‌هایی را که خبرش را بازنشر دادند، به خبرسازی و سوء برداشت متهم می‌کند و این گزارش را در صداوسیما نیز گزارش میدهد. 

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت که صبح امروز خبر داده بود "بر اساس بودجه 97 قیمت بنزین لیتری 1500 و گازوئیل 400 تومان می‌شود"، بعد از انتشار گسترده خبرش در رسانه‌ها، به متن خبرش دست بُرد و با کمال بی‌اخلاقی، رسانه‌ها را به سوء برداشت و خبرسازی متهم کرد و نکته جالب تر اینکه وقتی در اخبار 20:30 از وزیر نفت سوال پرسیده می‌شود که قیمت بنزین 1500 تومان می‌شود یا نه؟ او پاسخ میدهد که چه کسی این حرف را زده است.

صبح امروز پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در گزارشی خبر داده بود، "بر اساس بودجه 97 قیمت بنزین لیتری 1500 و گازوئیل 400 تومان می‌شود" که این خبر پس از بازنشر در  تسنیم بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و با مخالفت نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم مواجه شد.

پس از آن مسئولان دولت مجبور به واکنش و بعضاً تکذیب نهایی شدن قیمت‌ها شدند، آنگاه پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به متن خبرش دست بُرد و تحت فشار مسئولان دولت، آن بخش از خبر را که از نهایی شدن قیمت‌های بنزین و گازوئیل حکایت داشت، اصلاح و عبارت «پیشنهاد» را جایگزین کرد.

حال جالب است که پایگاه اطلاع‌رسانی دولت در یک اقدام عجیب با ارائه توضیحاتی، خبرگزاری‌هایی را که خبرش را بازنشر دادند، به خبرسازی و سوء برداشت متهم می‌کند. البته این گونه بی‌اخلاقی‌ها در گذشته نیز از سوی رسانه‌های دولت یازدهم و دوازدهم بارها تکرار شده بود.

تصویر خبر اول و دوم (اصلاحی) پایگاه اطلاع‌رسانی دولت توسط "تسنیم" منتشر شد:

6sh5m01phlqpkiqa09u.jpg

d3feeo90f9m6jc4p429h.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها