کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با رئیس جمهوری هم شوخی دارید؟!


کد خبر : ۴۴۳۹۲سه شنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳:۰۰۱۱۸۱ بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: در جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی، مطرح شد که در موضوع ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پست اینستاگرامی خود نوشت: در جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی، مطرح شد که در موضوع روابط اپراتورهای تلفن همراه با مشتریان آنها تاکنون دو بار تلفن همراه رئیس محترم جمهوری نیز قطع شده است.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی طنزآمیز در صفحه اینستاگرام خود با عنوان "با رئیس جمهوری هم شوخی دارید؟!" نوشت: در جلسه شب گذشته شورای عالی فضای مجازی، مطرح شد که در موضوع روابط اپراتورهای تلفن همراه با مشتریان آنها تاکنون دو بار تلفن همراه رئیس محترم جمهوری نیز قطع شده است.

وی ادامه داد: شنیدن خبر قطع خط موبایل رئیس جمهوری برای برخی غیرقابل باور بود و تعجب و کنایه آنها را به همراه داشت؛ حال آنکه دکتر روحانی با آرامش لبخند می زد.

6viclrn38rc8s0t89z.jpg

آذری جهرمی در توضیح عکسی که عکاس ایسنا از جلسه شورای عالی فضای مجازی شکار کرده بود؛ نوشت: در این صحنه که عکاس خوب ایسنا خانم مونا هوبه فکر ثبت کرده، سردار اشتری میگفت "با رئیس جمهوری هم شوخی دارید؟!" و بنده عرض میکردم ظاهرا اپراتورها شوخی دارند و ما ناظریم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها