کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سدمعبری ها، میوه‌ فروشان را با باتوم کتک زدند


کد خبر : ۴۴۳۴۸دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱:۴۱۵۶۶ بازدید

ایسنا: روز گذشته نیروهای سد معبر شهرداری ملایر در میدان آزادی این شهر با باتوم چند میوه‌فروش را مسدوم و آنها را راهی بیمارستان کردند.

ایسنا: روز گذشته نیروهای سد معبر شهرداری ملایر در میدان آزادی این شهر با باتوم چند میوه‌فروش را مسدوم و آنها را راهی بیمارستان کردند.

یکی از این میوه‌فروشان در جمع خبرنگاران گفت: من و برادرانم صاحب چندین دهنه مغازه در میدان آزادی ملایر هستیم و صبح دیروز مشغول استراحت بودیم که متوجه شدم نیروهای سد معبر شهرداری در حال جمع‌آوری میوه‌های ما هستند .

وی با بیان اینکه پس از اعتراض به نیروهای شهرداری آنها با ما درگیر شدند و با باتوم به جان ما افتادند، اظهار کرد: در این درگیری پای برادرم آسیب دید و سرش نیز ضربه خورد و جای باتوم بر روی بدن من به وضوح مشخص است .

این میوه‌فروش به یورش ۱۰ نفر نیروی سد معبر با دو دستگاه وانت مزدا اشاره کرد و گفت: این افراد بدون اینکه از قبل به ما اخطار دهند با ما درگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: جای سوال است که نیروهای سد معبر شهرداری با چه مجوزی باتوم و چوب‌دستی حمل می‌کنند و آیا می‌توان به بهانه مقابله با سد معبر هرگونه رفتاری انجام داد؟

این میوه‌فروش با تأکید بر اینکه ما برای کسب روزی حلال در این سرمای استخوان خردکن پاییزی مجبور به فروش میوه هستیم، خواستار پیگیری نیروی انتظامی، شهردرای و شورای شهر در این زمینه شد.

پیگیری‌ها حاکیست به دنبال حمله نیروهای واحد سد معبر شهرداری ملایر به چند نفر از کسبه همشهری و ضرب و جرح آنان، شهردار ملایر شبانه به عیادت نیروی مصدوم سد معبر و فرد میوه‌فروش بستری در بیمارستان امام حسین(ع) رفت و از آنان دلجویی کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها