کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودرو پراید با گاردریل بزرگراه + تصاویر


کد خبر : ۴۴۳۲۶دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۳۱۸۱۴ بازدید

برخورد شدید خودرو سواری با گاردریل وسط بزرگراه شهید باقری، حادثه آفرید.

به گزارش ایران جیب از آتش نشانی تهران،  با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی رانندگان خودروهای عبوری، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 57 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 21:45 شب گذشته به سمت بزرگراه شهید باقری، حوالی شهرک مسکونی امید، حرکت کردند.

علی شكرانه مهربانی فرمانده آتش نشانان اعزامی، در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه باقری، به علت نامعلومی از مسیر اصلی خارج شد و به شدت با گاردریل وسط بزرگراه برخورد کرد و سپس بر روی جدول وسط بزرگراه قرار گرفت.

وی ادامه داد: خوشبختانه راننده این وسیله نقلیه بدون آسیب دیدگی قبل از رسیدن آتش نشانان، از داخل اتاقک خودرو سواری خارج شده بود که نیروهای عملیاتی با رسیدن به صحنه تصادف به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در مسیرتردد خودروهای عبوری قرار دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص، نشتی بنزین خودرو سواری را رفع کرده و با استفاده از ابزار هیدرولیكی، نرده های فلزی گاردریل را از بدنه خودرو سواری جدا کردند.

شکرانه مهربانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان در پایان، خودرو سواری را به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند و محل حادثه را برای بررسی علت، تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

cyu3922w0wy46bc64vix.jpg

ixicys7x7v8vih9reu7c.jpg

tgejmpxsya8bs1gqylnq.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها