کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

میوه‌های شب یلدا؛ انار 7000 و هندوانه 1800 تومان


کد خبر : ۴۴۳۰۹دوشنبه، ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲:۳۳۶۷۷ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران از کاهش قیمت انار و هندوانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در میادین مرکزی ...
میوه‌های شب یلدا؛ انار 7000 و هندوانه 1800 تومانمیوه‌های شب یلدا؛ انار 7000 و هندوانه 1800 تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران از کاهش قیمت انار و هندوانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در میادین مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

حسین مهاجران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره وضعیت قیمت‌ میوه‌های مصرفی مردم در شب یلدا، اظهار کرد: قیمت هرکیلوگرم انار در میادین مرکزی میوه و تره‌بار تهران 3500 تا 7000 تومان و هرکیلوگرم هندوانه به‌قیمت 1200 تا 1800 به‌فروش می‌رسد که قیمت هندوانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هزار تومان کاهش یافته است.

وی با اشاره به نرخ سایر میوه‌های پرمصرف در میادین میوه افزود: هر کیلوگرم نارنگی به‌قیمت 1500 تا 5000 تومان، هر کیلوگرم پرتقال شمال 1000 تا 2500 تومان و سیب درختی 2000 تومان تا 4500 تومان به‌فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار تهران ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گوجه‌فرنگی 2500 تا 4000 تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌بار به فروش می‌رسد و هنوز قیمتی بالا دارد و هر کیلوگرم خیار 2500 و خیار یزدی 3000 تومان در میادین به‌فروش می‌رسد.


معاون وزیر جهاد کشاورزی: میوه مورد نیاز مردم برای شب یلدا تأمین است

بنابراین گزارش، قیمت‌های یادشده مربوط به میادین مرکزی میوه و تره‌بار است و بر اساس اظهارات رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار (خرده‌فروشان میوه) قیمت یادشده این محصولات در سطح شهر ممکن است تا 35 درصد افزایش یابد.

با توجه به سرمازدگی انار ساوه، قیمت این محصول در شب یلدای امسال، بالاتر از نرخ مدت مشابه سال گذشته است و بخشی از تولید تحت تأثیر قرار گرفته است.

محمد علی طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور باغبانی در گفتگو با تسنیم با تأیید سرمازدگی انار ساوه و کاهش تولید این محصول اظهار داشت: با وجود سرمازدگی این محصول، مشکلی برای تأمین میوه مورد نیاز مردم در شب یلدا، وجود ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها