کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قصد جدی دولت برای حذف یارانه 31 میلیون ایرانی


کد خبر : ۴۴۲۸۰یکشنبه، ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲:۴۳۴۷۹۵ بازدید

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: هدف دولت از افزایش حامل‌های انرژی،کسب درآمد 17400 میلیارد تومانی برای راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی گفت: هدف دولت از افزایش حامل‌های انرژی،کسب درآمد 17400 میلیارد تومانی برای راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی است.

مهرداد لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جلسه صبح امروز (یکشنبه 26 آذر)‌ فراکسیون متبوعش گفت:‌ جلسه صبح امروز فراکسیون با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود.

وی افزود: در بحث هدفمندی یارانه‌ها دولت اعتقاد دارد 31 میلیون نفر باید حذف شوند البته آقای نوبخت اعلام آمادگی کرد که در این موضوع جلساتی را با مجلس برگزار کرده و بر سر تعداد نفراتی که قرار است یارانه آنها حذف شود به تفاهم برسیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی درباره افزایش حامل‌های انرژی  گفت:  هدف دولت از افزایش حامل های انرژی کسب درآمد 17هزار و 400 میلیارد تومانی برای  راه‌اندازی بنگاه‌های تولیدی است.

لاهوتی همچنین درباره سه برابر شدن عوارض خروج از کشور در بودجه سال 97 تصریح کرد:  نکته‌ای که آقای نوبخت درباره عوارض خروج از کشور گفت این است که برای سفرهای زیارتی این هزینه 50 درصد کاهش یافته است البته احتمالاً مجلس رقم پیشنهادی دولت برای اخذ عوارض خروج از کشور را تعدیل خواهد کرد چرا که سه برابر کردن ناگهانی عوارض خروج از کشور اقدام درستی نیست.

وی احتمال افزایش حامل‌های انرژی تا قبل از پایان سال 96 را بعید دانست و گفت: احتمالا افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 97 اجرا شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها