کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

منطقه 5 تهران مقصد اول اجاره‌نشین‌ها


کد خبر : ۴۴۲۸چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹:۵۱۳۱۴۳ بازدید

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار ایران نشان می‌دهد: از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 13.3 درصد دارای بیشترین سهم و منطقه 22 با 1.3 درصد دارای کمترین سهم است.

بیشترین متوسط مبلغ اجاره ماهانه برای یک مترمربع زیربنای مسکونی در منطقه یک شهر تهران و کمترین آن نیز در منطقه 19 به ثبت رسیده است. 

همچنین از کل معاملات اجاره زیربنای مسکونی در مناطق 22 گانه شهرداری تهران، منطقه 5 با 3/13 درصد دارای بیشترین سهم و منطقه 22 با 3/1 درصد دارای کمترین سهم است. علاوه‌بر این، تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 2/13 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 3/21 درصد افزایش داشته است. در میان مناطق 22 گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت فروش یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده در منطقه یک و کمترین آن در منطقه 18 بوده است. بر اساس این گزارش متوسط قیمت فروش هر متر مربع زمین یا زمین ساختمان‌های مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در پاییز سال گذشته نسبت به فصل قبل 6/4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 7/27 درصد افزایش یافته است. 

در بین مناطق شهر تهران نیز بیشترین معاملات فروش یک متر مربع زمین یا ساختمان‌های کلنگی مسکونی در منطقه 3 و کمترین آن در منطقه 20 به ثبت رسیده است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها