کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تكليف قیمت جدید سیمان فردا مشخص می‌شود


کد خبر : ۴۴۲۵سه شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴:۳۷۵۲۰۵ بازدید

دبیر انجمن سیمان با بیان اینکه براساس رایزنی‌هایی که با وزارت صنعت داشته ایم، فردا (چهارشنبه) قیمت سیمان تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: دولت باید در کنار تقبل بخشی از سود تسهیلات ...

دبیر انجمن سیمان با بیان اینکه براساس رایزنی‌هایی که با وزارت صنعت داشته ایم، فردا (چهارشنبه) قیمت سیمان تعیین تکلیف خواهد شد، گفت: دولت باید در کنار تقبل بخشی از سود تسهیلات بانکی نقدینگی لازم را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد. 

عبدالرضا شیخان با اشاره به اینکه افزایش قیمت سوخت صنایع شامل کارخانه‌های سیمان نیز خواهد شد، اظهار کرد: در حال حاضر تولیدکنندگان حوزه سیمان در صددند افزایش قیمت سوخت را در قیمت محصولات خود لحاظ کنند که این امر همچنان با مخالفت دولت روبه‌رو است.  وی با بیان اینکه اگر دولت با افزایش منطقی قیمت سیمان همراستای افزایش قیمت سوخت موافقت نکند، بسیاری از واحدهای تولیدی این حوزه به مرز ورشکستگی و تعدیل نیرو پیش خواهند رفت، افزود: اگر دولت با افزایش قیمت سیمان موافقت کند واحدهای تولیدی تا پایان سال جوابگوی نیاز خود در چرخه تولید خواهند بود. دبیر انجمن سیمان اضافه کرد: براساس رایزنی‌هایی که با وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته‌ایم، طی دو روز آینده قیمت سیمان تعیین تکلیف شده و به توافقاتی دست پیدا خواهیم کرد. 

شیخان با اشاره به اینکه قرار بود در روند اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها تسهیلاتی به بخش تولید برای تامین نقدینگی آنها داده شود، تصریح کرد: پیشنهاد اخیر وزیر صنعت در پرداخت بخشی از سود تسهیلات بانکی واحدهای تولیدی تا حدودی مشکلات را بر طرف می‌کند؛ اما نکته قابل توجه آنکه براساس تصمیم‌گیری‌های مجلس بودجه‌ای برای رفع مشکلات بخش تولید پیش‌بینی شده است که دولت باید با اولویت‌بندی مناسب آن را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد. وی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان سیمان به دنبال تعیین قیمت منطقی برای محصولات خود هستند، گفت: امیدواریم با افزایش قیمت حامل‌های انرژی دولت تدبیر مناسبی را برای جبران هزینه‌های تولید کند، چراکه در حال حاضر هیچ بحثی بر ارائه سوخت با قیمت منطقی‌تر به کارخانه‌های سیمانی نیست. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها