کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سانگ یانگ رکستون جدیدی که به ایران خواهد آمد


کد خبر : ۴۴۱۷۰پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۵۵۱۰۰۱۶ بازدید

نسل چهارم رکستون یا ركستون G4، تنها شاسی بلند عرضه شده طی 5 سال اخیر در بازار ایران خواهد بود که دارای سیستم چهار چرخ محرک ...
سانگ یانگ رکستون جدیدی که به ایران خواهد آمدسانگ یانگ رکستون جدیدی که به ایران خواهد آمد

نسل چهارم رکستون یا ركستون G4، تنها شاسی بلند عرضه شده طی 5 سال اخیر در بازار ایران خواهد بود که دارای سیستم چهار چرخ محرک 4WD Part Time است و امکان رانندگی در هر جاده و با هر شرایط جوی را فراهم می کند.

به گزارش ایران جیب از پرشین خودرو، گروه صنعتی رامک خودرو نماینده انحصاری محصولات سانگ یانگ موتور کره جنوبی تصمیم دارد که پس از گذشت سال ها، شاسی بلندی با قابلیت های استثنایی به بازار ایران عرضه کند که می‌توان از آن انتظارات زیادی داشت. منظور از انتظارات زیاد، عملکرد بالای فنی و ایمنی، قدرت موتور فوق العاده، قابلیت آفرود، امکانات مدرن رفاهی و همچنین ابعاد بزرگ اتاق است.

براساس این گزارش، در خودرو رکستون جی4 و در حالت 2H نیرو به محور عقب منتقل خواهد شد تا در رانندگی های شهری و جاده ای، لذت سواری، صرفه جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک مجموعه انتقال نیرو را به همراه داشته باشد.

اما در حالت 4H نیرو به هر چهار چرخ در این خودرو شاسی بلند منتقل خواهد شد و زمانی کاربرد خود را به نمایش می‌گذارد که مسیر (چه روی جاده و چه خارج از جاده) لغزنده است و با کمک آن می‌توانید به جدال برف، یخ و گل و لای بروید و رانندگی ایمن تری را تجربه کنید.

و بالاخره در حالت 4L که نقطه تمایز رکستون در سال های اخیر در مقایسه با رقبا خواهد بود، گیربکس کمکی وارد مدار شده و حجم بالایی از گشتاور به هر چهار چرخ را منتقل خواهد کرد. در این حالت قفل دیفرانسیل نیز درگیر خواهد بود که با استفاده از آن شیب های تند، واماندگی در میان سخره ها و گل و لای، معنایی نخواهد داشت و همه چیز برای داشتن یک آفرود لذت بخش فراهم می‌ شود.

سانگ یانگ رکستون G4 نسل جدیدی از بزرگ‌ترین شاسی بلند سانگ یانگ است که به تازگی در نمایشگاه سئول به صورت کامل معرفی شده و به بازار کشورمان نیز راه پیدا خواهد کرد. این خودرو که باید آن را رقیبی برای مدل‌هایی چون هیوندای سانتافه و کیا سورنتو دانست در بحث ابعاد خارجی دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۸۵۰، ۱۹۲۰ و ۱۸۰۰ میلی‌متر است و فاصله‌ بین دو محور آن نیز معادل ۲۸۶۵ میلی‌متر است.

سانگ یانگ رکستون جدید با کد Y400 شناخته می‌شود و از نظر ظاهری پیشرفت چشمگیری نسبت به مدل‌های قبلی محصولات این شرکت داشته و باید گفت با چهره‌ای ساده اما در عین حال به روز و مدرن سر و کار داریم. در طراحی این خودرو به وضوح از خودروی مفهومی LIV-2 سانگ یانگ نیز استفاده شده، کانسپتی که پیشتر در نمایشگاه‌های مختلف به نمایش گذاشته شده بود.

در بخش پیشرانه، برخلاف پیشرانه پر حجم ۶ سیلندر نسل قبلی، در این مدل جدید از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو استفاده شده است که می‌تواند 225 اسب بخار قدرت را در کنار 350 نیوتن متر گشتاور تولید کند. پیشرانه‌ای که اگرچه در کنار هم رده‌ای‌های خود دارای حجمی کمتر است، اما توربوشارژ نصب شده روی آن قدرتی را تولید می‌کند که در هیچ یک از هم رده‌ای های خود نیست و باید گفت قوی‌ترین شاسی بلند این رنج خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها