کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟


کد خبر : ۴۴۱۶۵پنجشنبه، ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴:۳۳۹۹۳ بازدید

طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان ...

طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات است. در بخش مربوط به مردم نیز رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنائی آنان با رگولاتوری و... سنجش می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر دارد تاثیر راهبردها و اقدامات خود را در خصوص رضایت کاربران از عملکرد خدمات بخش ICT ارزیابی کند. برای شرکت در طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان، می‌توان به آدرس survey.cra.ir مراجعه و در اجرای این طرح مشارکت کرد. بنابراین کاربران می‌توانند با مراجعه به این آدرس و پس از تعیین نوع خدمت، به سوالات مربوط به خدمات پاسخ دهند.

سنجش رضایت از وضعیت خدمات تلفن همراه، رضایت از وضعیت خدمات اینترنت همراه و رضایت از وضعیت خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE, WiMAX, ADSL  و فیبر) در این نظرسنجی آمده است و کاربران می‌توانند در یک یا همه‌ی این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

این نظرسنجی از روزهای ابتدایی آذر آغاز شده و در حالی که مقرر بود به مدت دو هفته ادامه داشته باشد، کاربران همچنان می‌توانند با مراجعه به این بخش رگولاتوری در این نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را اعلام کنند. /ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها