کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات گران‌ترین واحد تجاری در تهران


کد خبر : ۴۴۱۶سه شنبه، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴:۲۷۱۴۱۵۸ بازدید

گران‌ترین واحد تجاری در تهران چند روزی است برای فروش به بازار عرضه شده است.

این واحد تجاری با متراژ 500 مترمربع، در حالی این روزها به عنوان گران‌ترین فایل موجود در بازار فروش واحدهای تجاری در یکی از فازهای شهرک غرب عرضه شده است که هم‌اکنون واحدهای تجاری در این منطقه مترمربعی 20 تا 65 میلیون تومان در بنگاه‌ها فایل شده‌اند.این واحد تجاری که در نزدیکی چند مرکز بزرگ تجاری در محدوده شهرک غرب واقع شده است، 500 مترمربع زیربنا دارد که هر مترمربع از این واحد 100 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. 

قيمت فروش این واحد بنا به گفته رابط فروش آن، 50میلیارد تومان تعیین شده که با توجه به موقعیت واحد، بزرگ متراژ بودن آن و کاربری‌های متعددی که می‌تواند داشته باشد، قیمت بالایی در منطقه محسوب نمی‌شود. این در حالی است که هم‌اکنون این واحد تجاری 500متری در میان فایل‌های عرضه شده به بازار فروش واحدهای تجاری ظرف روزهای اخیر گران‌ترین واحد تجاری محسوب می‌شود. 

آن طور که دیروز رابط فروش این واحد به اعلام کرد: ارزش رهن این واحد تجاری نیز 10 میلیارد تومان است. به نظر می‌رسد با توجه به نقشه شهرک غرب و موقعیت منطقه، زمینی که این واحد تجاری هم‌اکنون روی آن قرار گرفته است، قبلا ساختمانی ویلایی بوده که با تغییر کاربری هم‌اکنون موقعیت تجاری پیدا کرده است. 

 ارزش هر مترمربع از این ملک تجاری برابر با 100 ميليون تومان و معادل 25 برابر میانگین قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در تهران است. در حال حاضر متوسط قیمت مسکن در تهران مترمربعی 4میلیون تومان است. این در حالی است که ارزش یک مترمربع از این واحد تجاری، یعنی 100 میلیون تومان، برابر با میانگین ارزش کل یک واحد مسکونی مهر در بازار معاملات آزاد مسکن مهر است.


fs73l5i679ury8rker8k.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها