کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییرات شکل گرفته در مدیریت اتحادیه طلا و جواهر تهران


کد خبر : ۴۴۱۱۴چهارشنبه، ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸:۰۴۷۷۷ بازدید

در جلسه ای که روز گذشته در اتحادیه طلا و جواهر تهران با حضور مسئولین وزارت صنعت، معدن وتجارت، و اعضای هیئت مدیره ی جدید برگزار ...

در جلسه ای که روز گذشته در اتحادیه طلا و جواهر تهران با حضور مسئولین وزارت صنعت، معدن وتجارت، و اعضای هیئت مدیره ی جدید برگزار شد، " آیت محمدولی" رسما ریاست این اتحادیه را به دست گرفت.

به گزارش ایران جیب از سایت طلا، با گذشت یک ماه و نیم از برگزاری  انتخابات پرشور و پرنشاط اتحادیه طلا و جواهر تهران در هشتم آبانماه و سپری شدن مراحل قانونی این انتخابات، پیش از ظهر دیروز در جلسه ای که با حضور مسئولین و نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، و اعضاء هیئت مدیره این اتحادیه برگزار شد، اتحادیه طلا و جواهر رسما به هیئت مدیره جدید تحویل گردید.

برپایه این گزارش، طبق قانون نظام صنفی و آرای کسب شده در انتخابات این اتحادیه « آیت محمدولی » ریاست اتحادیه طلا و جواهر تهران را به طور رسمی عهده دار شد، همچنین "مسعود یزدانی" به عنوان نائب رئیس اول، و "محمد کشتی آرای" به عنوان نائب رئیس دوم در این اتحادیه مشغول به کار شدند.

همچنین در این اتحادیه "نادر بذرافشان" به سمت دبیری، "داوود سلمانیان" به عنوان خرانه دار، "ایوب اکبری پور" و "سیدقوام الدین امین" از اعضاء هیئت مدیره و "سیدمحمود فضل آذر شربیانی" در جایگاه بازرسی اتحادیه طلا و جواهر تهران قرار گرفتند.

گفتنی است؛ هیئت مدیره جدید برای مدت 4 سال مسئولیت اتحادیه طلا و جواهر را به عهده خواهند داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها