کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت CNG ثابت و قیمت بنزین افزایش می‌یابد


کد خبر : ۴۴۰۹۰سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۴۲۵۲۵۹ بازدید

یک مقام مسئول در صنعت نفت با اشاره به اینکه موکداً مسئولان تصمیم گرفتند قیمت سی ان جی ثابت و قیمت بنزین افزایش یابد، گفت: پیشنهاد عرضه ...

یک مقام مسئول در صنعت نفت با اشاره به اینکه موکداً مسئولان تصمیم گرفتند قیمت سی ان جی ثابت و قیمت بنزین افزایش یابد، گفت: پیشنهاد عرضه رایگان سوخت گاز به خودروهای عمومی به منظور جلوگیری از افزایش قیمت حمل و نقل ارائه شده است.

یک مقام مسئول در صنعت نفت در گفت وگو با فارس با اشاره به پیشنهادهای ارائه شده برای افزایش قیمت بنزین و سی ان جی گفت: در گفت وگو با کارشناسان صنعت سی ان جی و ارزیابی کشورهای مختلف به این نتیجه رسیدیم که قیمت سی ان جی باید حد اکثر 25 درصد قیمت بنزین تعیین شود که پیشنهاد خود را به وزارت صنعت ارائه کرده و با تایید معاون اول رئیس جمهور برای بررسی به سازمان برنامه و بودجه رفت.

وی ادامه داد: موکدا  مسئولان تصمیم گرفتند که قیمت سی ان جی ثابت و قیمت بنزین افزایش یابد؛ به طوریکه قیمت بنزین اگر برفرض 1500 تومان در هرلیتر  تعیین شود قیمت سی ان جی تغییر نخواهد کرد.

وی همچنین از ارائه پیشنهادهای جدید به منظور کنترل قیمت حمل و نقل عمومی در صورت افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادهای جدی که هم اکنون در سازمان برنامه مورد بررسی قرار می گیرد عرضه رایگان سی ان جی به 4 میلیون خودرو عمومی سی ان جی سوز است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: براساس این پیشنهاد در صورت افزایش قیمت بنزین قیمت حمل و نقل عمومی نیز افزایش پیدا خواهد کرد که براین اساس پیشنهاد دادیم به جای پرداخت پول یارانه نقدی به تاکسی داران  سی ان جی سوز ، سی ان جی این خودرو ها تا 4 برابر قیمت یارانه نقدی رایگان داده شود که بخشی از این هزینه از حذف یارانه نقدی و بخشی نیز از افزایش قیمت بنزین تامین خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها