کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کج‌سلیقگی در اطراف دریاچه چیتگر


کد خبر : ۴۴۰۵۳سه شنبه، ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲:۴۹۲۷۶۵ بازدید

شهردار تهران از کج‌سلیقگی در مکان‌یابی و طراحی پارکینگ طبقاتی احداث شده در ضلع شمالی دریاچه چیتگر که بر دریاچه مشرف شده و به ...
کج‌سلیقگی در اطراف دریاچه چیتگرکج‌سلیقگی در اطراف دریاچه چیتگر

شهردار تهران از کج‌سلیقگی در مکان‌یابی و طراحی پارکینگ طبقاتی احداث شده در ضلع شمالی دریاچه چیتگر که بر دریاچه مشرف شده و به منظر این مکان تفرجی آسیب زده است، انتقاد کرد.

به گزارش ایران جیب از کانال اطلاع‌رسانی «شهر»، محمدعلی نجفی در جریان بازدید روز گذشته خود از پروژه‌های عمرانی در دست اجرای شهرداری تهران، با بیان اینکه تهران هنوز ظرفیت زیادی برای فعالیت‌های اقتصادی با محوریت توسعه گردشگری دارد، گفت:‌ یکی از این ظرفیت‌ها دریاچه شهدای خلیج فارس است که به سادگی می‌توان چهار یا پنج پروژه قابل قبول و اقتصادی در مجاورت آن تعریف کرد. وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت‌های اطراف دریاچه رها شده و این در حالی است که این فضا می‌تواند محل خوبی برای گردشگری و تفریح و تفرج باشد و در عین حال به لحاظ اقتصادی نیز به شهرداری کمک کند، خاطرنشان کرد: مقرر شده پروژه‌ای تحت عنوان احداث پارکینگ طبقاتی و پل عابر پیاده در ضلع جنوبی دریاچه چیتگر تعریف شود که به موجب آن دسترسی دریاچه به بزرگراه حکیم نیز تسهیل شود.

شهردار تهران پارکینگ احداث شده در ضلع شمالی دریاچه چیتگر را مبتلا به «بی‌سلیقگی» توصیف کرد و با بیان اینکه احداث این پارکینگ طبقاتی روی ارتفاع، دید دریاچه را مخدوش کرده است، گفت: این در حالی است که می‌شد پارکینگ مذکور را همچون پارکینگ نیایش در تراز منفی احداث کرد. بنابراین اگر قرار باشد پارکینگ دیگری طراحی شود، باید در ضلع جنوب دریاچه صورت گیرد و منظر دریاچه را از هیچ جهتی محدود نکند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها