کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنگ سال 2018 میلادی مشخص شد


کد خبر : ۴۳۹۹۹یکشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵:۲۶۱۴۴۴ بازدید

موسسه پینتون در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، رنگ مد سال 2018 را تعیین می کند. این شرکت به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان ...

1wop3uwrwb1ih3qkui.jpg

موسسه پینتون در اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی، رنگ مد سال 2018 را تعیین می کند. این شرکت به عنوان تعیین کننده غیر رسمی رنگ سال در جهان شهرت دارد. این موسسه هر ساله در ماه دسامبر رنگ پیشنهادی برای سال آینده را اعلام می کند.

این موسسه از سال ۲۰۰۰ همه ساله رنگ سال را انتخاب می کند امسال نیز رنگ سال ۲۰۱۸ را انتخاب و اعلام می نماید. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا واقع شده است. باتوجه به غیر رسمی بودن اعلام رنگ توسط این موسسه در ابتدای کار ، اما توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.

رنگ سال ۲۰۱۸ از سوی پنتون رنگ بنفش و به عبارت دقیق ۱۸-۳۸۳۸ Ultra Violet انتخاب شده است. رنگ بنفش از دید فرنگی‌ها، رنگی سلطنتی به حساب می‌آید. در زمانهای قدیم بنفش یک رنگ نایاب بود و فقط پادشاهان و افراد خاص می‌توانستند از این رنگ در منازل خویش استفاده کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها