کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سود 200 درصدی بازار خودرو وارداتی به جیب چه کسانی رفت؟


کد خبر : ۴۳۹۵۵شنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴:۲۵۹۲۰۵ بازدید

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با طرح این پرسش که چه کسانی سود 200 درصدی واردات خودرو را به دست آورده‌اند، گفت:مگر چه اتفاقاتی در بازار ...

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با طرح این پرسش که چه کسانی سود 200 درصدی واردات خودرو را به دست آورده‌اند، گفت:مگر چه اتفاقاتی در بازار افتاده که با افزایش واردات شاهد رشد قیمت‌ها هستیم.

سعید موتمنی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه آمارها نشان می‌دهد میزان واردات خودرو  امسال نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، اظهار داشت: اما سوال اینجاست این میزان خودرو الان در کدام انبارها قرار دارد. امروز بازار با رشد قیمت انواع خودروهای وارداتی روبروست. این درحالیست که با افزایش واردات باید عرضه در بازار افزایش پیدا کرده و کاهش قیمت‌ها به وجود می‌آمد.

وی با طرح این پرسش که چه کسانی سود 200 درصدی واردات خودرو را به دست آورده‌اند، افزود: متأسفانه بعد از بسته شدن سایت ثبت سفارش، شرکت‌ها به دلایل مختلفی اقدام به افزایش قیمت محصولات خود کردند اما سوال اینجاست مگر چه اتفاقاتی در بازار افتاده که با افزایش واردات شاهد رشد قیمت‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تصریح کرد: در حال حاضر قیمت سورنتو از 235 میلیون به 340 میلیون تومان رسیده است که برای فعالان بازار هم این سوال مطرح است که دلایل این افزایش قیمت چیست.

موتمنی با بیان اینکه شرکت‌ها در این آشفته بازار سود قابل توجهی را از بازار خودروهای وارداتی به دست آورده‌اند، گفت: متأسفانه هیچ نظارتی بر بازار انجام نمی‌شود و متخلفین به راحتی به فعالیت می‌پردازند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها