کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تغییرات ثبت شده در قیمت جهانی طلا


کد خبر : ۴۳۷۸۴شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۱۱۲۸۰ بازدید

در حالی که بعد از انتشار گزارش شبکه خبری ای بی سی در مورد احتمال اعتراف مایکل فلین به دستور ترامپ مبنی بر برقراری ارتباط با روسیه ...

در حالی که بعد از انتشار گزارش شبکه خبری ای بی سی در مورد احتمال اعتراف مایکل فلین به دستور ترامپ مبنی بر برقراری ارتباط با روسیه در جریان رقابت های انتخاباتی سال گذشته ارزش دلار و شاخص های سهام کاهش یافته است، قیمت طلا افزایش یافت.

ارزش سهام در بازار بورس وال استریت بلافاصله بعد از انتشار این گزارش افت کرد. سرمایه گذاران نگران اند که این اخبار بر تصویب طرح اصلاح ساختار مالیاتی آمریکا در سنا که از پشتیبانی ترامپ برخوردار است تاثیر بگذارد.

اما دقایقی بعد قیمت طلا اندکی افت کرد و شاخص های سهام نیز اندکی ترمیم شدند. مایکل ماتوسک، رئیس بخش تجار در موسسه گلوبال اینوستوز در سن آنتونیو خاطر نشان کرد که میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواه سنا گفته رای کافی برای تصویب طرح اصلاح ساختار مالیتای در سنا وجود دارد.

گزارش ها در مورد فلین «عامل محرک خوبی برای کسانی بود که مترصد خرید طلا بودند. انتشار این خبرها موجب بروز ترس در بین سرمایه گذاران شد.» ای بی سی نیوز این گزارش را به نقل از یک فرد مورد اعتماد فلین منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.44 درصد افزایش به 1280 دلار و 62 سنت رسید. قیمت طلای آمریکا نیز 0.44 درصد افزایش داشت و به 1282 دلار و 30 سنت رسید.

کارستن فریچ، تحلیلگر کومرزبانک در این باره گفت: «اصلاح نظام مالیاتی تاثیری منفی بر قیمت طلا خواهد داشت...زیرا این مسئله موجب افزایش نرخ تورم و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا خواهد شد.»

وی افزود، ضعف فعلی در بازار طلا را می توان به رشد بازارهای جهانی بورس نسبت داد که به دلیل خوش بینی اقتصادی و امیدواری به اصلاحات مالیاتی در آمریکا افزایش داشته است. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها