کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ادعای وکیل شهلا جاهد: او قاتل نبود


کد خبر : ۴۳۷۶۹جمعه، ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۷:۲۸۳۰۷۲ بازدید

یکی از معروفترین پرونده های جنایی کشور در طول چند سال گذشته ماجرای قتل همسر ناصر محمد خانی بود که باعث شد شهلا جاهد به ...

یکی از معروفترین پرونده های جنایی کشور در طول چند سال گذشته ماجرای قتل همسر ناصر محمد خانی بود که باعث شد شهلا جاهد به عنوان قاتل او محاکمه و اعدام شود. شهلا تا قبل از اجرایی شدن حکمش بارها و بارها روی بی گناهی اش تاکید کرد و حالا وکیل او در مصاحبه با روزنامه آرمان این ادعا را تکرار کرده. عبدالصمد خرمشاهی گفته:” خانم جاهد هیچ گاه نگفت که مرتکب این قتل شده‌ام.

من خیلی اصرار داشتم که حقیقت را به من بگوید و به مواردی هم دسترسی پیدا کردم که نشان دهنده حضور افرادی غیراز خانم جاهد در صحنه جرم بود و برای من مسئله روشنی بود و من به اینکه شهلا مجرم باشد اعتقاد نداشتم بلکه بحث شرکت و یا معاونت وی را صحیح می‌دانستم. البته بحث مشارکت را هم بعدها تغییر دادم و بیشتر نظرم به معاونت بود و استدلال و مدارک به قدر کافی برای اثبات این مسئله وجود داشت. این نظر شخصی من است که همچنان به آن معتقدم؛ شهلا جاهد می‌توانست به عنوان معاون در این پرونده مجازات شود اما به دلیل نواقصی که در پرونده وجود داشت و مسائلی که پیش آمده بود خانم جاهد پیش از محاکمه محکوم شده بود و قبل از تشکیل جلسه دادگاه از طریق رسانه‌ها خانم جاهد قاتل معرفی شده بود.”



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها