کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید اینترنتی کیف و کفش و لباس از فروشگاه اینترنتی مکسی


کد خبر : ۴۳۶۶۹سه شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۳۵۱۲۶۸ بازدید

آیا شما نیز برای پیداکردن لباسی مناسب ساعت ها وقت در فروشگاههای پوشاک گذرانده اید و در نهایت به دلیل گران بودن از خرید آن منصرف شدید.

آیا شما نیز برای پیداکردن لباسی مناسب ساعت ها وقت در فروشگاههای پوشاک گذرانده اید و در نهایت به دلیل گران بودن از خرید آن منصرف شدید.

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که "خرید اینترنتی" چیست؟ چطور می توانم بفهمم که چیزی که بصورت اینترنتی خرید می کنم بدون اینکه آن را امتحان کرده باشم مناسب من است یا نه؟ آیا خرید اینترنتی به صرفه و منطقی است؟ ممکن است خرید اینترنتی در ابتدا برای برخی یک مفهوم ترسناک باشد. اما در چند سال اخیر نظر مردم در مورد خرید اینترنتی تغییر کرده است. در اینجا چند دلیل وجود دارد که شما را تشویق میکند لباس های خود را بصورت اینترنتی خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی مکسی


طیف گسترده محصولات از برترین برندها
در فروشگاه اینترنتی مکسی (http://maxi.ir) می توانید طیف گسترده ای از لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچگانه و نوزادی کیف و کفش، عینک ساعت و محصولات آرایشی و بهداشتی را خرید کنید. از کیف و کفش، کت و شلوار، پیراهن و کاپشن مردانه تا انواع کیف و کفش و لباس های زنانه برای تمامی موقعیت ها تا لباس های بچگانه و نوزادی از میان صدها برند اورجینال و با کیفیت خریداری کنید و از مزایای خرید اینترنتی بهرمند شوید.


صرفه جویی در وقت برای خرید لباس
از ویژگی های دیگر خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت می باشد، لازم نیست که تمام بعد ظهر را صرف ماندن در ترافیک و جستجوی در مغازه ها برای انتخاب و خرید لباس و کیف و کفش کنید. در خرید اینترنتی شما می توانید هر زمان از شبانه روز لباس مورد نظر خود را جستجو ، انتخاب و بصورت آنلاین خرید کنید. لازم به ذکر است که ممکن در اولین خرید اینترنتی ممکن است به مشکل سایز بر بخورید ولی در خرید های بعدی سایز خود را خواهید دانست و شما فقط محصول موردنظر خود را خرید و در منزل دریافت کنید.


مشکل عدم پروو لباس و راهنمای سایز
یکی از مشکلات خرید اینترنتی لباس عدم توانایی امتحان کردن لباس قبل از خرید میباشد. برای انتخاب لباس در فروشگاههای فیزیکی بایستی نهایتا 2 یا 3 مدل را بصورت ناشناخته و به انتخاب فروشنده و پس از معطلی بسیار در اتاق های پرو، بر تن کنید تا نهایتا یکی از آنها را انتخاب کنید ولی در خرید آنلاین در فروشگاههای اینترنتی مشتری محور معمولا محصولات بهمراه مدلینگ با راهنمای سایز دقیق مخصوص هر برند ارائه می شوند و شما می توانید فیت لباس موردنظر خود را بررسی کنید و براحتی لباس یا کیف و کفش موردنظر خود را فقط با اندازه گیری و مقایسه سایز خود با سایز های موجود در سایت بدست آورید، اگر هنوز از اندازه لباس انتخابی مطمئن نیستید می توانید بطور مستقیم با خدمات مشتری فروشگاه اینترنتی مکسی تماس بگیرید تا از راهنمایی فنی کمک بگیرید، اگر با وجود تمامی این مراحل باز شما در انتخاب سایز مورد نظرتان پس از خرید دچار اشتباه شدید، می توانید محصول خریداری شده را تا 7 روز پس از تحویل مرجوع یا تعویض کنید.


خرید به صرفه و ارزان
در خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی مکسی به آسانی می توانید لباس و کیف و کفش موردنظر خود را از برترین برندهای جهان با کیفیت اورجینال و با کمترین قیمت خرید کنید، در فروشگاه اینترنتی مکسی شما می توانید در شاخه موردنظر ابتدا سایز و برند موردعلاقه خود را انتخاب کنید و نمایش محصولات را از ارزانترین به گرانترین انتخاب کنید، بدین ترتیب به محصولات متناسب خود با پایین ترین قیمت ممکن دسترسی خواهید داشت.


تعویض یا مرجوع آسان تا 7 روز
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه اینترنتی مکسی بوده است و فروشگاه اینترنتی مکسی می‏‌کوشد تا سفارشات در شرایط مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان با مسایلی روبرو شوند که درچنین موراد محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا میباشند.


بهرمندی از تخفیف های ویژه
یک نکته عالی در مورد خرید اینترنتی کیف و کفش و لباس از فروشگاه اینترنتی مکسی این است که بطور خاص در برخی مناسبت ها قیمت ها با تخفیف های بی نظیر ارائه می شوند که بهترین زمان برای خرید محصولاتی است که آرزوی داشتن آنها را دارید.  



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها