کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهناز افشار: می‌گویند پرونده‌ شیرخشک وجود ندارد!


کد خبر : ۴۳۶۰۳یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱:۵۷۹۲۹ بازدید

مهناز افشار در گفت وگویی تصویری با فریدون جیرانی درباره حواشی که مدت‌هاست او را فرا گرفته توضیح داد و کوشید از کمند نقدها برگزید. این بازیگر ...

مهناز افشار در گفت وگویی تصویری با فریدون جیرانی درباره حواشی که مدت‌هاست او را فرا گرفته توضیح داد و کوشید از کمند نقدها برگزید. این بازیگر سینما در بخشی از این گفت و گو درباره حواشی مستمر پیرامون ازدواجش با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین گفت: مسائلی که درباره ازدواجم، سن همسرم، و موضوعاتی مثل پرونده شیرخشک همگی اذیت کننده بود.

به گزارش تابناک، این بازیگر زن سینما که پیش از این در جریان یک نشست خبری کوشیده بود، جانب همسرش را نگیرد و خواستار پیگیری قضایی برای مشخص شدن اصل ماجرا شده بود، این بار موضع دیگری گرفت و از یاسین رامین دفاع کرد و منکر وجود چنین پرونده‌ای شد: با هلال احمر و وزارت بهداشت صحبت کردم و می‌گویند چنین چیزی و پرونده‌ای وجود ندارد.

مهناز افشار ادامه داد: الان هم همسرم پرونده‌ای دارد که نمی‌توانم درباره‌اش صحبت کنم. اما به حکمی که به حق و در نهایت عدالت صادر شود راضی هستم؛ و از همه عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم درباره این موضوع شفاف صحبت کنم و می‌گویم همسرم در موضوع شیرخشک دستی نداشته است!



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها