کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء فاقد مجوز بانک مرکزی است


کد خبر : ۴۳۵۸۸یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۵۶۲۱۴۲ بازدید

بر اساس اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز تشکیلاتی موسوم به موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء در برخی مناطق کشور و ...

به گزارش ایران‌جیب به نقل از بانک مرکزی: بر اساس اخبار واصله مبنی بر فعالیت غیرمجاز تشکیلاتی موسوم به «موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء» در برخی مناطق کشور و انتشار غیرقانونی اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری توسط موسسه مذکور، به اطلاع هموطنان گرامی می‌رساند:

موسسه قرض‌الحسنه خاتم‌الانبیاء فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت تمام واحدهای آن تحت هر عنوانی غیرقانونی است.

اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری منتشره از سوی موسسه مذکور که همراه با درج عبارت جعلی «تحت نظارت بانک مرکزی» در قبال خرید اموال منقول و غیرمنقول آحاد مردم به ایشان واگذار شده، فاقد هرگونه اعتبار و ارزش بوده و مغایر با قوانین و مقررات است.

از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این موسسه به خصوص افتتاح سپرده و اخذ گواهی در قبال فروش اموال منقول و غیرمنقول خود جداً خودداری کرده و از پذیرش گواهی‌های موصوف از اشخاص ثالث تحت هر عنوان اعم از ثمن معامله،‌ضمانت و... پرهیز کنند.

لازم به ذکر است موضوع جلوگیری از ادامه فعالیت موسسه مذکور به نیروی انتظامی منعکس  و نسبت به طرح شکایت از آن نزد مرجع قضایی اقدام شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها