کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرقت بزرگ از مرد ثروتمند با سرنگ آلوده


کد خبر : ۴۳۵۷۹یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳:۲۳۱۳۳۶ بازدید

دو مرد و یک زن که با زندانی کردن پیرمرد ثروتمندی در خودرویش، با سرقتی بزرگ از خانه اعیانی او پول کلانی به جیب زده بودند، هرکدام به صد ضربه ...

دو مرد و یک زن که با زندانی کردن پیرمرد ثروتمندی در خودرویش، با سرقتی بزرگ از خانه اعیانی او پول کلانی به جیب زده بودند، هرکدام به صد ضربه شلاق تعزیری و شش ماه تا سه سال حبس محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از سال 94 به‌دنبال شکایت مرد ثروتمندی آغاز شد. او به پلیس گفت: در حال رانندگی بودم که در ترافیک دو مرد و یک زن ناگهان سوار خودرویم شدند و با تهدید سرنگ حامل ویروس ایدز از من خواستند آنها را به خانه‌ام ببرم تا بتوانند هر چه می‌خواهند سرقت کنند. حتی وقتی فهمیدند یکی از دوستانم در خانه است از من خواستند به بهانه‌ای او را بیرون بکشم تا مزاحمی نداشته باشند. من هم از ترس جانم هر چه آنها خواستند انجام دادم.» پس از طرح شکایت این مرد سالخورده طراحان نقشه سرقت تحت تعقیب قرار گرفتند و همگی دستگیر شدند. آنها پس از محاکمه در شعبه هشتم دادگاه کیفری به صد ضربه شلاق تعزیری و شش تا سه سال حبس محکوم شدند. این حکم با اعتراض متهمان به دیوان عالی ارسال شد اما قضات این دیوان اعتراض را وارد ندانسته و احکام سه متهم را تأیید کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها