کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایوانکا و کوشنر از کاخ سفید اخراج می‌شوند؟


کد خبر : ۴۳۵۷۲یکشنبه، ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰:۰۲۶۰۷ بازدید

به نوشته مجله نیوزویک درباره رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا شایعاتی مطرح شده است که در آن دونالد ترامپ از داماد و دخترش ایوانکا خواسته است به نیویورک بازگردند.

به نوشته مجله نیوزویک درباره رئیس‌جمهوری آمریکا اخیرا شایعاتی مطرح شده است که در آن دونالد ترامپ از داماد و دخترش ایوانکا خواسته است به نیویورک بازگردند.

آخرین گزارش‌ها از سایت پولیتیکو هم حکایت از این دارد که ترامپ از این جهت نگران است که به دخترش در برابر دیدگان سایر نیروهای کاخ سفید تذکر دهد. همزمان مجله ونیتی فیر نیز گزارش داد که نفوذ کوشنر در داخل کاخ سفید به‌شدت کاهش یافته است و این مورد را این مجله به‌عنوان سیگنالی فرض کرده است که در پی آن قرار است کوشنر به‌زودی این شهر (واشنگتن) را ترک کند.

به گفته منابع آشنا با موضوع جان کلی، رئیس کارکنان کاخ سفید از چندی پیش تصمیم گرفته بود که بال‌های جرد کوشنر را بچیند.

جان کلی سیستم جدیدی در کاخ سفید حاکم کرده است که در آن باید کلیه مشاوران به وی گزارش کار دهند. این به آن معنی است که ایوانکا برای اینکه پیش پدرش برود باید اجازه جان کلی را داشته باشد. در این شرایط رابطه کلی و کوشنر هم زیاد مناسب نیست و جان کلی از دیدار کوشنر با محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان در ماه اکتبر به‌شدت ناراضی است.

به گزارش دنیای اقتصاد، سایت آکسیوس نیز هفته گذشته گزارش داد که ایوانکا و کوشنر چندان با نظم‌دهی مجدد روابط کاخ سفید از سوی جان کلی کنار نیامده‌اند. گزارش‌های دیگر اما حاکی است ترامپ نیز به نوعی از داماد خود سرخورده شده، چراکه نصیحت او را در مورد اخراج جیمز کومی پذیرفته و تبعات این اقدام برای رئیس‌جمهوری آمریکا بسیار سنگین بوده است.

ترامپ همچنین از دیدار کوشنر با عامل اجرایی روسیه نیز به‌شدت دلخور است. از زمانی که این داستان مطرح شده است رسانه‌ها بیش از پیش موضوع دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را برجسته کرده‌اند و حالا پای خانواده ترامپ نیز به این پرونده که از سوی بازرس مولر درحال پیگیری است، باز شده است.

گزارش شده است کوشنر در مورد تحقیقات روسیه بسیار نگران است. کارشناسان حقوقی به نیوزویک گفته‌اند که ناتوانی کوشنر در تهیه «لیست شفاف» برقراری تماس‌های بین‌المللی‌اش موجب شده است که بیشتر از سایرین نگران این پرونده باشد، زیرا که ممکن است با افشای روابطش، موضوعات مالی وی نیز افشا شده و به‌طور مستقل خود نیز درگیر یک پرونده دیگر شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها