کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقام هولناک پس از اعدام برادر


کد خبر : ۴۳۵۲۲شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴:۴۴۱۶۴۴ بازدید

مرد جنایتکار درانتقامی کور، پدر و مادر زن برادرش را پس از اعدام او به گلوله بست وگریخت.

مرد جنایتکار درانتقامی کور، پدر و مادر زن برادرش را پس از اعدام او به گلوله بست وگریخت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌ای در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110 از تیراندازی در یکی از خانه‌های محل خبر دادند.دقایقی بعد و با حضور مأموران در محل مشخص شد مرد مسلحی پس از ورود به خانه زن و مرد میانسالی، هر دو را به رگبار گلوله بسته و گریخته است.

با گزارش دو جنایت به بازپرس کشیک و همزمان با حضورتیم جنایی، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت آغاز شد. تا اینکه کارآگاهان ردپای برادر شوهر دختر قربانیان ماجرا را در این جنایت به دست آوردند. تحقیقات مقدماتی نشان داد دختر این خانواده مدتی قبل توسط شوهرش به قتل رسیده و با وجودی که خانواده قاتل اصرار زیادی برای بخشش فرزندشان داشتند، پدرومادرمقتول حاضر به گذشت از خون دخترشان نشده و دامادشان را بالای دار کشاندند.

بنابراین برادرداماد جنایتکار در تصمیمی انتقامجویانه، اسلحه به دست وارد خانه مورد نظرشده و زن ومرد میانسال را به رگبارگلوله بسته بود.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس گفت: به‌دنبال اعلام این جنایت تکاندهنده، تیم‌های جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری جنایتکارفراری را آغازکرده‌اند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها