کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واکنش کدخدایی به یاوه‌گویی ولیعهد عربستان


کد خبر : ۴۳۵۱۴شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹:۲۷۶۵۲ بازدید

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی به اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد پادشاه عربستان واکنش نشان داد.

سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی به اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد پادشاه عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کدخدایی در یادداشتی با عنوان «یاوه‌گویی‌‌‌های جوانک آل سعود» که در کانال تلگرامی وی منتشر شده است، نوشت: شنیده شد جوانکی سبک سر که به رانت ترامپ سوار بر ارابه حکومت است و معلوم نیست نطفه‌اش چگونه و در چه رحم ناپاکی منعقد شده است و به زور پدر و اجداد ظالم و مستبد و متکی به بیگانه بر مردمشان حکمرانی کرده و چون راهزنان از همپالگی‌های قدیمی پدر اخاذی می‌کند، دهان‌آلوده کرده و جسارتی روا داشته که خود، پدر و اجداد ناپاکش را مستحق‌‌تر.

معلوم است که بعد از فروپاشی ایادی و اذناب گمراه و جنایت کارشان در منطقه، این گونه زوزه کشیده و باز برای ارباب خود خوش رقصی می‌کند تا شاید بار دیگر رقص شمشیر را ارباب با او به تنهایی برگزار کند. غافل از این که تاریخ از این روسیاهان را زیاد به خود دیده است. یکبار از پدرت بپرس چند نفر را تاکنون به قتل رسانده و چه جنایاتی را مرتکب شده است. اگر یادش باشد و بگوید، می‌توانی معنی هیتلر را بفهمی.

به قول ما ایرانی‌ها هیتلر نزد جنایات شما لنگ می‌اندازد. بگویید تا ترجمه کنند این ضرب‌المثل را. ما هیتلری داشتیم که تو و اجدادت را به دریوزگی کشانیده بود و البته جنایت بیشمار را در داخل هم. این مردم مقاوم پسرش را به روزی انداختند که پدرش را فراموش کرد و پدران تو نیز نتوانستند او را نجات دهند. تو از صدام سوال کن که اجداد ناپاکت چقدر به او پول دادند تا در مقابل جوانان ایران بایستد. سرنوشتش چه شد؟ امروز او را در مزبله دان تاریخ می یابید.این مردم همان مردم هستند با اراده ای قوی‌تر و مصمم هستند تا جهان را از کثافاتی مانند تو و پدرت پاک کنند. اکنون دیگر وقت تنگ است و باید دهان یاوه‌گویانی این چنین با خاک پر شود تا معلومش شود معنی هیتلر را. و آن روز چندان دور نباشد. روزی که به قول امام خمینی (ره)

دیاری از این ملحدان، باقی نماند در جهان

ایمن شود روی زمین، از جور و ظلم ظالمین

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها